دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
استاندار مازندران
استاندار، در نخستين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان در سال 95، اقدامات اقتصادي در مازندران طي سال 94 موفق بوده است
   به گزارش آوای خزر،نخستين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان به منظور ارايه گزارش آمار اشتغال سال 94 دستگاه هاي اجرايي و برنامه هاي سال 95 در راستاي اقتصاد مقاومتي به رياست استاندار مازندران تشكيل شد.
 به گزارش روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار در اين جلسه با اشاره به اين كه اقدامات اقتصادي استان در سال 94 در تمام شاخص هاي صنعت، كشاورزي و گردشگري مثبت و موفق بوده است، بيان داشت: در حوزه گردشگري آمار اقامت مسافران در ايام تعطيلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه 6 درصد رشد را نشان مي دهد.
مقام عالي دولت در مازندران، افزود: برنامه هاي سال 95 دستگاه هاي اجرايي براي ايجاد وتقويت اشتغال در كارگروه اشتغال بررسي و به عنوان سند اشتغال سالجاري مبناي عمل قرار خواهد گرفت.
رييس قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان، ، خبر داد: پنجره واحد سرمايه گذاري در جهت تسهيل و تقويت سرمايه گذاري در مازندران تا پايان هفته جاري راه اندازي خواهد شد.
اميد علي پارسا، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز در اين جلسه با اشاره به اين كه سال 95 نقطه عطفي در شكوفايي اقتصادي و تقويت اشتغال استان خواهد بود، خاطر نشان ساخت: امروز مجموعه دستگاه هاي اجرايي، دستگاه قضا، نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي و دستگاه هاي انتظامي و امنيتي با همگرايي و هم افزايي خوبي در راستاي توسعه استان تلاش مي نمايند.
دبير قرارگاه اقتصاد مقاومتي استان، با بيان اين كه راه حل برون رفت از مشكل اشتغال و توليد، ايجاد و تقويت سرمايه گذاري است، اعلام كرد: 62 هزار شغل جديد در مازندران در زمان دولت تدبير و اميد  ايجاد شده است.
گفتني است بر اساس گزارش دستگاه هاي اجرايي حاضر در اين جلسه، صنعت، معدن و تجارت استان 22 هزار و 300 شغل، اداره كل امداد حضرت امام خميني (ره) 6 هزار و 548 نفر، جهاد كشاورزي 4 هزار و 500 شغل، ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري 206 نفر، بهزيستي 2هزار و 291 شغل و بسيج سازندگي 2 هزار و 584 شغل در سال 94 ايجاد نمودند.
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها