دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف فرار مالیاتی ۵۲ میلیارد تومانی خبر داد.
به گزارش آوای خزر، سردار محمدرضا مقیمی با اعلام خبر کشف فرار مالیاتی 52 میلیارد تومانی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با برگزاری جلسات تعاملی متعدد با مسئولان اداره کل مالیاتی استانها، در تحقیقاتی از وجود عملیاتهای مالی مشکوک، بدهکاران کارتهای بازرگانی و فرار مالیاتی افرادی در سالهای قبل در سطح استان کرمانشاه مطلع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اسنادی و میدانی بیشتر، متوجه شدند عده‌ای با کارت بازرگانی افراد دیگری با بضاعت مالی کم در گمرکات سراسر کشور از جمله بنادر جنوبی در امر واردات فعالیت عمده داشته و از این طریق فرار مالیاتی بیش از 520 میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در ادامه با قوت گرفتن احتمال سوء استفاده از کارت بازرگانی توسط شخص یا اشخاصی دیگر، با هماهنگی قضائی و اعلام شکایت رسمی توسط نماینده حقوقی سازمان امور مالیاتی، شناسایی و بازداشت سایر متهمان وارد مرحله جدیدی شد.

مقیمی افزود: در نهایت مشخصات 35 نفر از مرتبطان استفاده از کارت بازرگانی به عنوان حق‌العمل کار و صاحبان کالا، استخراج و مخفیگاه آنها در استانهای بوشهر، هرمزگان و خوزستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه منسجم و هماهنگ دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: فرار مالیاتی اثرات مخرب منفی بر اقتصاد کشور وارد می‌سازد و امروزه تعامل پلیس امنیت اقتصادی با اداره امور مالیاتی و اقدامات صورت گرفته در این زمینه موجبات وصول مالیات را فراهم کرده است.

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: