دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:
ایفای نقش دیده‌بانی از وظایف مدیران و فرماندهان جهادی است
رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: ایفای نقش دیده‌بانی، کمک به موفقیت مدیران و سازمان در رسیدن به اهداف سازمانی، داشتن روحیه مطالبه‌گری، و معرفی نیروهای توانمند و جهادی در تراز انقلاب ازجمله وظایف یک مدیر و فرمانده جهادی است.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، سرهنگ مجیدرضا شعبانی امروز دوشنبه در نخستین گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل مازندران در سال 1400 با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه، از حسن اعتماد سردار مسلمی فرمانده محترم سپاه کربلا مازندران در راستای مسئولیتی که در این بازه زمانی و در این جایگاه خدمتی تاثیرگذار بر عهده ایشان  گذاشتند کمال قدردانی را ابراز داشت.

وی ادامه داد: با تأسی از راه شهیدان بزرگواری همچون سردار سلیمانی، سردار طوسی، سردار بصیر و سردار نوری بتوانزم در راستای خدمت هرچه تمام‌تر به مردم عزیز و نظام اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، با روحیه جهادی و بسیجی و با بصیرت، زمان‌شناسی، همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به رسالت پاسداری از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بپردازیم.

ایفای نقش دیده‌بانی از وظایف مدیران و فرماندهان جهادی است

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با بیان اینکه وظایف فرمانده و مدیر جهادی و بسیجی در ایمان و توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، احیای گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: راه‌اندازی گروه‌های جهادی عمومی و تخصصی خدمت‌رسان، داشتن پشتکار، وقت‌گذاری و حسن خلق، داشتن نقشه راه و برنامه محور بودن، بهره‌بردن از هیأت اندیشه‌ورز قوی، ایفای نقش دیده‌بانی، کمک به موفقیت مدیران و سازمان در رسیدن به اهداف سازمانی، داشتن روحیه مطالبه‌گری، احیا و توسعه سازمانی، شناسایی و معرفی نیروهای توانمند و جهادی در تراز انقلاب از دیگر وظایف یک مدیر و فرمانده جهادی است.

شعبانی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به اهمیت این انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باوجود همه مشکلات و همه پیش‌داوری‌های دشمنان باز هم پای صندوق آرا آمدند و از حق خود در سرنوشت کشورشان استفاده کردند.

ایفای نقش دیده‌بانی از وظایف مدیران و فرماندهان جهادی است

در این نشست، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری مازندران بیان کرد: توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله نقش بازدارندگی در ابعاد مختلف پدافند غیرعامل، کمک به تحقق شعار سال با استفاده از بسترهای قانونی موجود همانند کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و دیگر فضاهای سازمانی، مورد توجه است.

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار