دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
صندوق ضمانت صادرات ایران در سال های گذشته که کشور با شدیدترین تحریم ها روبرو بوده است، توانسته بخش بزرگی از ریسک‌های صادرکنندگان را کاهش دهد.

به گزارش آوای خزر، صندوق ضمانت صادرات ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، به یکی از مهمترین سازمان های کشور طی سال های گذشته تبدیل شده است. این صندوق که وظیفه کاهش ریسک های اقتصادی و غیراقتصادی را برای تولیدکنندگانی که قصد صادرات دارند را بر عهده دارد.

این صندوق در سال های گذشته علی‌الخصوص سال ۹۹ توانسته است رکوردهای قابل توجهی در زمینه حمایت از صادرکنندگان بر جای بگذارد.

این صندوق در سال ۹۹، رکورد سه میلیارد و پانصد و شصت و سه میلیون دلار را در خصوص پوشش ریسک های سیاسی و تجاری صادرکنندگان در کشور را بر جای بگذارد. همچنین ضریب پوشش صادرات (سهم پوشش صندوق از صادرات غیرنفتی) در۱۲ماهه سال ۱۳۹۹، به ۱۰ درصد رسید که بالاتر از متوسط این شاخص در میان کشورهای اسلامی و در حال توسعه به شمار می‌رود.

صندوق ضمانت صادرات ایران در سال ۹۹ معادل ۱۰.۵ میلیون دلار خسارت به صادرکنندگان در جهت تسهیل روند صادراتی آنان پرداخت کرد و ۷.۳ میلیون دلار نیز میزان بازیافت خسارت در سال گذشته بوده است.

صندوق ضمانت صادرات در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ با توجه به شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تمرکز بر توانمندسازی صادرکنندگان خرد و متوسط، شرکت‌ها، مدیریت صادرات و کمک به ظرفیت‌سازی‌های جدید صادراتی، خدمات هرچه بهترو متنوع‌تری را به فعالان اقتصادی ارائه دهد.

صندوق ضمانت صادرات ایران به عنوان تنها موسسه بیمه‌اعتبار صادراتی‌ (ECA)  ایران که همتای موسساتی نظیر ساچه ایتالیا، هرمس آلمان و سایناشور چین است با صدور انواع بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه‌های اعتباری نقش مهمی در توسعه صادرات غیرنفتی ایفا می‌کند.

یکی از وظایف صندوق اعتبارسنجی مشتریان صادرکنندگان می باشد. مدت زمان انجام اعتبارسنجی و تعیین سقف اعتبار جهت شرکت خریدار یا بانک خارجی در کشور خریدار، ۱۰-۷ روز کاری و در خصوص کشورهای عراق، افغانستان و منطقه CIS (ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان) ۱۵-۱۰ روز کاری به طول می انجامد./فارس

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها