دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
پدر شبکه‌سازی بیمه در ایران آموزش می‌دهد
چگونه خود را به‌عنوان بیمه‌گر معرفی کنیم + فایل pdf
صنعت بیمه دنیای گسترده‌ای دارد، افرادی که می‌خواهند دیگران را ترغیب به بیمه‌گذاری کنند باید فرمول آن را بدانند، این فرمول‌ها پیچیده نیست و راه حل ساده‌ای دارد، آیا شما هم می‌خواهید به شبکه بزرگ بیمه‌ای بپیوندید و یک بیمه‌گر خوب با حقوق خوب باشید؟

چگونه خود را به‌عنوان بیمه‌گر معرفی کنیم + فایل pdf

به گزارش آوای خزر، هر ساله در ایران شاهد حوادث و بلایای طبیعی زیادی هستیم و در واقع غیر از بلاهای مناطق قطبی، بقیه بلاها را در این سرزمین وسیع و کهن داریم!

«بیمه» یک پشتوانه و سرمایه‌گذاری پایدار و مطمئن است تا بتوانیم در صورتی که بلایای طبیعی گریبانگیر ما شد، بخش قابل توجهی از خسارت وارده به ما بازگردد.

این موضوع برای حوادث غیرطبیعی و غیرمترقبه نیز حائز اهمیت است، در حوادثی چون تصادف و آتش‌سوزی نیز نقش بیمه در بازگشت سرمایه بسیار واضح است و شاید خیلی از ما - اگر بیمه هستیم- این تجربه را داشتیم.

اکنون بیمه‌های مختلفی و هر کدام با اهداف خاصی تاسیس شده‌اند و کارگزاران و رابطان بیمه‌ای زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند، این افراد نیز در قبال کسانی که بیمه می‌کنند درصدی را به عنوان حق مشارکت و فعالیت از دفتر مرکزی خود دریافت می‌کنند.

یکی از چهره‌های موفق بیمه‌ای در کشور که از او به نام پدر شبکه‌سازی بیمه در ایران یاد می‌شود، علی کریمی است. او اخیرا سفری به مازندران داشت و در بیمه کارآفرین مازندران چند جلسه را با کارگزاران و علاقمندان به بیمه به گفتگو نشست. این نشست‌ها و درواقع کلاس‌ها با شعار «هر ایرانی، یک بیمه عمر» برگزار شد.

در ادامه، فایل pdf سخنان استاد علی کریمی را که در چند صفحه است و شما می‌توانید بعنوان یک بیمه‌گر به معرفی خود پرداخته و از این طریق افرادی را نسبت به پوشش بیمه‌ای ترغیب کنید؛ به نمایش گذاشته شده است. اگر علاقمند به دریافت این فایل هستید؛ لطفا کلیک و دانلود کنید.

متن معارفه

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار