دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:
ایده‌ها و طرح‌ها باید مبتنی بر نوآوری باشد/ طرح‌های توجیهی یا توجیه طرح‌ها
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دولت، منابع و تسهیلات خوبی را برای اشتغال در نظر گرفته است و ایده ها و طرحها باید مبتنی بر نوآوری باشند، گفت: یکی از جاهایی که معمولا از آنها گلایه داریم بانکها هستند، اما در واقع بانکها به دنبال طرح های توجیهی هستند، ما زمانی که طرح توجیهی نداریم؛ به دنبال توجیه کردن طرح می رویم و این خوب نیست.

ایده‌ها و طرح‌ها باید مبتنی بر نوآوری باشد/ طرح‌ها را توجیه نکنیم؛ توجیهی کنیم

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، حسین حسن نژاد در کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استانداری مازندران که در دادگستری استان برگزار شد، با خسته نباشید به اعضای جلسه و آروزی قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی را در بخش اقتصاد خرد داریم که اگر به خوبی به بخش بهره‌برداری و هزینه‌های تولید آن توجه شود، می توانند به اقتصادی پایدار و کلان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه منابع موجود نیازمند مدیریت خوبی هستند افزود: وجود منابع به تنهایی کارساز نیست بلکه باید آنها را در مسیر درست هدایت کنیم که به سود سرمایه‌گذار و بهره‌بردار و در نتیجه به سود استان و کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه برای تجاری سازی باید واقع بینانه عمل کنیم و صرف فعالیتهای پایه ای و زودگذر نمی توان نتیجه درستی گرفت، خاطرنشان کرد: هر سرمایه گذاری و تلاشی که اهدافی را در دل خود داشته و مستمر و همراه با پیگیری باشد، نتیجه خواهد داشت؛ نباید طرح‌هایی را که آغاز کردیم مقطعی باشد.

حسن نژاد با تاکید بر اینکه دولت، منابع و تسهیلات خوبی را برای اشتغال در نظر گرفته است و ایده ها و طرحها باید مبتنی بر نوآوری باشند و شغل مفید ایجاد کنند، اظهار کرد: یکی از جاهایی که معمولا از آنها گلایه داریم بانکها هستند، اما در واقع بانکها به دنبال طرح های توجیهی هستند، ما زمانی که طرح توجیهی نداریم؛ به دنبال توجیه کردن طرح می رویم تا بتوانیم تسهیلات را به دست آوریم.

وی تولید محصول سالم کشاورزی که به صورت پایلوت با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جهاد کشاورزی مازندران دنبال می شود را اقدام ارزشمندی دانست که نیاز به ادامه و استمرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: مردم همواره به دنبال محصولات سالم هستند و اگر نسبت به سلامت محصولی اطمینان حاصل کنند، حتما مشتری های دائمی خواهند شد.

حسن نژاد در پایان گفت: زنان روستایی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند، صندوق های اعتبارات خرد روستایی ویژه زنان که با حمایت دولت راه‌اندازی شده، فرصت و انگیزه خوبی را برای زنان به وجود آورده است تا بتوانند توانمندی های خود را نشان دهند و خانواده را نیز در این امر مشارکت دهند.


اخبار مازندران


انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار