دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
رپورتاژ آگهی/
اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید تا انتهای این نوشتار با ما همراهی کنید.

نگاهی به مدل های انواع مبل راحتی

انواع مبل راحتی و کاربرد آنها، فرصتی بی‌نظیر برای آسایش و زیبایی در خانه‌های تک‌تک ما پدید آورده است. دکوراتیوهای زیبا و ماندگاری که برای سال ها با ما خواهند بود، بی‌آنکه نیازی به هزینه‌های جانبی داشته باشند!

تنوع بالا در این محصولات باعث شده سلیقه‌ها و الزامات گوناگون با خرید آنها تامین شود. از اندازه و تعداد مبلمان تا جنس رویه و چوب مصرفی و سایر اجزای سازنده، مبل های راحتی بسیار گوناگون هستند.

به همین نسبت هم قیمت مبل راحتی در مدل‌های متنوع با هم فرق دارد.

در این مطلب ضمن بررسی این تنوع می‌خوانیم:

  • از مدل‌های گوناگون در مبلمان راحتی چه می‌دانیم؟
  • کدام نکات در خرید مبل‌های راحتی بیشترین اهمیت را دارد؟
  • آشنایی با محصولات مبل راحتی...

تا انتهای این نوشتار با ما همراهی کنید.

انواع مبلمان راحتی: تنوع بالا، زیبایی بی‌نظیر!

مبل‌های راحتی را به‌جرات می‌توان پرکاربردترین نمونه از این مجموعه دکوراتیوها به‌شمار ‌آورد. در بسیاری از خانه‌های ایرانی لااقل یک ست از این مبل‌ها دیده می‌شود. طی سال‌ها استفاده از این لوازم، به‌تدریج کاربرد آنها به جای فرش یا در کنار آن رواج پیدا کرده است. این روزها حتی خانواده‌های سنتی هم نمونه‌هایی از این لوازم را به دکوراسیون و اثاثیه منزل خود اضافه کرده‌اند.

از طرفی نمونه‌های بسیار شیک و گران قیمت از این کالای دکوراتیو نیز تولید می‌شود. مدل‌هایی که نه‌تنها از جنبه راحتی، که برای جنبه تشریفاتی و زیبایی منازل نیز مورد استفاده هستند.

نمای ظاهری در این محصولات با توجه به سبک‌های مختلف دکوراسیون تعریف می‌شود. مدل‌های فانتزی، راحتی‌های کلاسیک، نمونه‌های مدرن و راحتی‌های متنوع و بسیار شیک در این مجموعه قرار دارند. تا جایی که بسیاری از خانواده‌ها، یک دست از این مبلمان را در خرید جهیزیه عزیزان خود جا می‌دهند.

نگاهی به مدل های انواع مبل راحتی

۹ نکته کلیدی و مهم در خرید مبلمان راحتی!

اگر قصد تعویض یا خرید مبل راحتی جدید را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این نکات را در خرید خود در نظر بگیرید:

  • زیبایی مبلمان را دست کم نگیرید!

هر سرویس مبلمان تا مدت‌ها با شما همراه خواهد بود. هم‌چنین این بخش از دکوراسیون بزرگ و حجیم است و همواره جلو چشم شما خواهد بود. پس زیبایی آن و پسند خودتان را در نظر داشته باشید تا زود از آن دلزده نشوید.

  • مبلمان منزل خود را از مراکز معتبر بخرید!

خرید از فروشندگان گمنام و بی‌اعتبار با خطر دریافت کالاهای بی‌کیفیت همراه است. در خرید مبل راحتی به‌عنوان کالایی پرمصرف و کاربردی، خیلی زود خود را آشکار می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را، چه حضوری و چه آنلاین از مراکز و فروشگاه‌های شناخته شده و معتبر انجام دهید تا با چنین دردسرهایی روبرو نشوید.

  • قیمت مهم است، اما همه چیز نیست!

گرچه اغلب نمونه‌های گران قیمت مبلمان باکیفیت هستند، اما قیمت تنها ملاک انتخاب نیست! در موارد زیادی دیده شده که مبلمانی با قیمت ارزان و مناسب توانسته رضایت خاطر مشتریان را تامین کند. همینطور نمونه‌هایی با قیمت بالا وجود داشته که در نهایت نتوانسته مشتریان را راضی کند.

نگاهی به مدل های انواع مبل راحتی

  • درباره متریال مصرفی مبلمان بپرسید!

مواد اولیه که در ساخت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اهمیت بسیار زیادی دارند. از پارچه، چرم مصرفی و اسفنج مبل تا چوب و یراق آلات به‌کار رفته در ساخت، همگی در کیفیت و ماندگاری محصول موثرند. اما کاربرد متریال تقلبی مشکلی است که با پایین آوردن سطح کیفیت مبلمان دردسرساز می‌شود.

  • برند مبلمان از نکات مهم در انتخاب است!

اعتبار برندهای سازنده و عرضه کننده کالای دکوراتیو، اغلب ملاک خوبی در انتخاب است. شهرت بسیاری از این برندها با تولید محصولات کیفی و مرغوب شکل گرفته است. خرید از چنین برندهایی می‌تواند مسیر شناخت مبلمان باکیفیت را بسیار کوتاه و‌ آسان کند.

  • شما هم مزایای خرید اینترنتی را تجربه کنید!

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که طی سال‌ها به خرید حضوری عادت کرده‌ و تمایل چندانی به تجربه خرید آنلاین ندارید. اما بهتر است از مزایای این روش خرید نیز بهره‌مند شده و کیفیت آن را نیز تجربه کنید. خرید مبلمان راحتی فرصت خوبی برای این کار است.

  • از فروشنده مبلمان، گارانتی و ضمانت کالا بخواهید!

استفاده از گارانتی کیفیت کالا یکی از مواردی است که به مشتریان بابت خریدی که انجام می‌دهند اطمینان می‌دهد. این مورد هم چنین به خوبی نشان دهنده اطمینان سازنده و عرضه کننده کالا از کیفیت آن است. شما هم حتما این این مورد را از فروشنده مبلمان مطالبه کنید.

  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی حق شماست!

استفاده از خدماتی که پس از فروش مبلمان به مشتریان تعلق می‌گیرد بخشی از حقوق شماست که نباید از آن صرف‌نظر کنید. هم چنین پشتیبانی شرکتی در خرید انواع مبل راحتی را از فروشگاه‌های معتبر عرضه مبلمان بخواهید.

  • الزامات و سلیقه خود را در نظر داشته باشید!

با وجود تنوع بالا و مدل‌های موجود از انواع مبلمان، در نهایت این شما هستید که باید یکی از نمونه‌ها را بپسندید. پیشنهاد می‌کنیم سلیقه و خواست خود را، اصلی‌ترین ملاک و عامل نهایی در انتخاب و خرید انواع مبلمان راحتی قرار دهید!

آشنایی با محصولات...

در میان نمونه‌های فراوان مبلمان به دو مورد اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت:

مبل راحتی نیو چستر با بدنه لمسه کاری و دکمه دوزی شده، نمونه‌ای از یک مبلمان راحتی شیک و با دوام است. محبوبیت این مدل به‌ویژه با کاربرد اسفنج دوبل یورولوکس بیشتر شده است که راحتی بی‌نظیری هم برای این نوع مبلمان به همراه دارد.

نیو چستر با پایه های بلند به‌راحتی تمیز شده و فضای زیرین آن گردگیری می‌شود. هم چنین پارچه مصرفی در آن، با دارا بودن خواص آنتی‌باکتریال و ضدآلرژی رضایت کاربران را به خوبی تامین می‌کند.

ظرافت به‌کار رفته در این محصول که لمسه کاری دست دوز روی آن انجام شده این مبلمان را از هر در جهت راحتی و زیبایی سرآمد کرده است.

مبل راحتی آرتا مدل دیگری از این تولیدات است که در عین راحتی، بسیار زیبا و کاربردی هم هست. استفاده از چوب مرغوب و اجرای پایه‌های بسیار زیبا در این نوع مبلمان راحتی، توانسته توجه و رضایت کاربران این محصول باکیفیت را به خوبی تامین کند.

آرتا را با بدنه قوی و دوام بالا می‌خرید، در حالی که از کیفیت محصول و خدمات پشتیبانی آن اطمینان دارید. به‌علاوه با آرتا راحتی بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد که در کمتر مدلی از انواع مبل راحتی می‌توان تجربه کرد.

با اطمینان مبل بخرید!

خرید مبل از جمله مدل‌های راحتی، همیشه از چالش‌های جدی در خرید دکوراسیون منزل بوده است. از مشاوره در خرید توسط کارشناس فروش و دریافت اطلاعات لازم تا انتخاب مدل و استفاده از امکانات آنلاین برای سهولت کار، همه از مواردی هستند که در یک خرید موفق منظور می‌شوند.

گرم و نرم عرضه کننده انواع کالای خواب و دکوراسیون منزل با خدمات فروش انواع مبل راحتی در کنار شماست.

توسط مهین مکتبی

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار