دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
طبق اعلام روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صدور ویزا در ایام اربعین حسینی رایگان خواهد بود و امکان صدور ویزا در فرودگاه امام خمینی (ره) یا در فرودگاه های عراق میسر نیست.

به گزارش آوای خزر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر اساس تفاهم صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، صدور ویزا در ایام اربعین حسینی رایگان خواهد بود اما زائران باید پیش از سفر اقدام به اخذ ویزای زیارتی از طریق مراجع ذیصلاح کنند.

‌امکان صدور ویزا در فرودگاه امام خمینی (ره) یا در فرودگاه های عراق میسر نیست، بر همین اساس افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید پیش از خرید بلیت، اقدام به دریافت ویزا کنند.

همچنین زائران برای جلوگیری از هرگونه مشکل و یا سودجویی های احتمالی در خصوص بلیت هواپیما به مقصد عراق می‌توانند از آژانس‌های مسافرتی معتبر و سایت‌های اینترنتی مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید بلیت کنند.

همچنین بر اساس دستور ‌سازمان هواپیمایی حداکثر نرخ بلیت برای سفر به عراق در ایام اربعین ‌مشخص شده است که در مسیر تهران-نجف-تهران 5 میلیون تومان تعیین شده است. (قیمت‌ها را از اینجا ببینید).

از زائران درخواست می شود به منظور پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار ۳ ساعت قبل از زمان پرواز در سالن ترمینال فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یابند و برای تسریع در فرآیند پذیرش می‌توانند نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور اقدام‌ کنند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار