دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
آوای خزر گزارش می‌دهد؛
پاسخ مدیرعاملی که کارگرش نزد رئیس مجلس شکایت برد
شاید خیلی‌ها کنجکاو شده بودیم که بدانیم آن کارگر شاکی که با دکتر قالیباف در سفر به بندر امیرآباد از عملکرد مدیر خود شاکی بود، در کدام شرکت کار می‌کند، امروز و در یک نشست خبری، آن مدیرعامل خود را معرفی کرد و پاسخ‌هایی هم داشت!

به گزارش آوای خزر از شهرستان بهشهر، در خلال سفر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مازندران و بازدید او و هیأت همراه از بندر امیرآباد، برخی از کارگران از ظلمی که بر آن روا شده است گفته بودند و اینکه بیمه آنها روزانه محاسبه می‌شود، اگر در ماه 10 روز کار کنند، فقط 10 روز حق بیمه آنها پرداخت می‌شود.

امروز و در دعوت مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل بندر امیرآباد مشخص شد که تعدادی از کارگران شاکی، از پرسنل همین شرکت بوده‌اند و اصلاً نشست خبری امروز به نوعی توجیه عملکرد کارفرماست.

مهندس سهراب قلی زاده مدیر این شرکت امروز در جمع خبرنگاران از شرکت خود به عنوان یکی از شرکت های هلدینگ در بحث تخلیه و بارگیری کالای متفرقه در بندر امیرآباد یاد کرد و گفت: این شرکت بیش از ۲۱ سال در استان مازندران و بندر امیرآباد فعالیت می‌کند و ۵۴۰ پرسنل دارد.

وی ادامه داد: با این تعداد نیروی انسانی و سرمایه گذاری توانستیم بیش از ۷۰ تا۸۰ میلیون تومان ظرفیت تخلیه و بارگیری غلات در بندر را بر عهده بگیریم.

پاسخ مدیرعاملی که کارگرش نزد رئیس مجلس شکایت برد

مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل گفت: تجهیزات این شرکت عمدتا از ادوات سنگین هستند که در پیشانی اسکله فعالیت دارند.

این مسوول با اشاره به اینکه بخش عمده ای از محور فعالیت شرکت در پیشانی اسکله، تجهیزات خارجی است؛ اظهار کرد: بعضا ما نمی توانیم تجهیزات دست اول را وارد کنیم اما عمده کاری که توانستیم انجام دهیم این بود که جرثقیل شماره ۹ بندر که حدود ۳ سال قابلیت تخلیه و بارگیری نداشت را با تأمین قطعات در داخلی کشور، تجهیز کردیم. این جرثقیل هم اکنون در حال بهره برداری است و یکی از مهمترین تجهیزات شرکت به شمار می رود.

قلی زاده ادامه داد: ما هیچگونه خروجی قطعه خارج از مملکت نداریم و یا به صورت مشابه آن کالا در داخل کشور ساخته می شود یا برحسب تجربه افراد نمونه مشابه کالا را به‌روز می کنند.

مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل بندرامیرآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت کارگران در دیدار با دکتر قالیباف از بندر امیرآباد و اینکه در حقشان ظلم می شود، خاطرنشان کرد: این گفته کارگران صحت ندارد چرا که شرکت در قبال حقوق و مزایای کارگران اعم از روزمزدی و قراردادی پایبند است و تمام مزایا و حقوقشان و همچنین بیمه‌شان به موقع واریز می شود.

پاسخ مدیرعاملی که کارگرش نزد رئیس مجلس شکایت برد

وی افزود: حتی شرکت توانایی جذب ۱ نفر با ۳۰ روز را هم دارد و حتی می تواند ۳ کارگر را جذب کند که هر کدام طی ۱۰ روز کار کنند و حقوق و مزایای آنها برابر و سر موعد پرداخت می شود و حتی بعضا هدایای مناسبتی بین کارگران توزیع شده است.

قلی زاده گفت: فرقی بین کارگر روزمزدی و قراردادی نیست و حسب زحمتشان و کاری که انجام می دهند حقوقشان را به موقع دریافت می کنند.

وی در پایان گفت: شرکت پدیدآوران امید ساحل بندرامیرآباد از طریق سرمایه گذاری، سیلویی ۳ هزار تنی ساخته شده و در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/فرزانه حسنی/1002

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خ س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
3
خودم دراین شرکت کار میکنم دروغ بسیار بزرگی اقای مدیر عامل گفته اکثر نبروها با 12تا 15سال وحتی 7یا8یا6سال دارن کار میکنن روز مزد هستن موقعیرکه اسکله خالی بشه نیروهای روزمزد رو سرکار نمیارند میشه مگه درکدام قانون پرسنلی بعداز چند سال هنوز روزمزد هستش بسیار درحق بچه ها بویژه نیروهای خن کار اجحاف میشه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار