دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
مشکلات ناتمام شرکت‌های مستقر در مناطق اقتصادی
مدیرعامل هلدینگ تایدواتر:
مدیرعامل هلدینگ تایدواتر که شرکت زیرمجموعه آن (پدیدآوران امید ساحل) در بندرامیرآباد بهشه مستقر است، گفت: "بندر امیرآباد قول مساعدت در سهم وری شرکت را داشت که تاکنون هیچ اقدامی انجام نداد؛ یعنی در واقع به تعهداتش عمل نکرد".

به گزارش آوای خزر از بهشهر، مهندس علی داوود ترکمان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه ما حمایت در بعد سرمایه گذاری است و هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های اروپایی در خصوص خرید جرثقیل و سایر قطعات هستیم، گفت: خرید یک تجهیز ساده و ابتدایی در بندر "کشنده" است و بالای ۱۰۰ الی ۱۱۰ یورو هزینه دارد گرچه این قیمت مبدا است و هزینه های زیادی در برمی گیرد اما شرکت در حال به‌روز کردن تجهیزات خود است.

وی تعداد کارگران شاغل در شرکت زیرمجموعه تایدواتر مستقر در بندر امیرآباد را شامل ۲۸۰ کارگر قراردادی و ۲۶۰ کارگر روزمزد اعلام کرد و گفت: در قراردادی که با سازمان بنادر منعقد شده است اصل بر این موضوع است که بر اساس کشتی وارده، تخلیه و بارگیری انجام شود.

مدیرعامل هلدینگ تایدواتر با تأیید سخنان سهراب قلی زاده مدیرعامل شرکت پدیدآوران امید ساحل بندرامیرآباد درباره سخنان کارگران این شرکت در دیدار با دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، تصریح کرد: قطعا اطلاعاتی که در اختیار دکتر قالیباف قرارگرفت، ناقص بوده است چرا که شرکت هیچگونه کوتاهی در قبال کارگران ندارد و حقوق، مزایا و سنوات و حتی وام دو درصد به آنها تعلق گرفته است و ناگفته نماند حتی با کارگرانی که ۲۰ روز کار کردند نیز بیمه تکمیلی منعقد کردیم.

ترکمان با بیان اینکه در سال 1398 بندرامیرآباد با دو شرکت بندرسازان گناوه و پدیدآوران امید ساحل فعالیت داشته است، اظهار کرد: وقتی سازمان بنادر به این نتیجه رسید که همکاری با دو شرکت برای او به‌صرفه و مقدور نیست به ناچار با یک شرکت که همان بندرسازان گناوه بود خداحافظی کرد و شرکت پدیدآوران با قدرت سرجایش ماند و به تعهداتش عمل کرد.

وی ادامه داد: در این حین، بندر امیرآباد قول مساعدت در سهم وری شرکت را داشت که تاکنون هیچ اقدامی برای شرکت پدیدآوران امید ساحل انجام نداد؛ یعنی در واقع به تعهداتش عمل نکرد.

مدیرعامل هلدینگ تایدواتر با بیان اینکه طی سه سال متوالی و امسال نیز ۲۳ میلیارد تومان به همین منوال ضرر کردیم، تصریح کرد: اما فقط به این امید که سرمایه گذاری انجام دهیم و بازار بیشتری جذب کنیم؛ در حال ادامه فعالیت هستیم تا شاهد اتفاقات خوش باشیم.

این مسوول تاکید کرد: شرکت تایدواتر سرمایه گذاری بالایی در بندر امیرآباد دارد، اکنون حجم کم بار و هزینه بالای نیروی انسانی سبب کاهش سرمایه شده شرکت است.

ترکمان ادامه داد: در سال 1399 حجم بار به شدت کاهش پیدا کرد و شاهد کاهش ۳ درصدی بار بوده ایم اما شرکت حتی یک کارگر را هم اخراج نکرد و این نشان از تعهد تایدواتر است.

وی با بیان اینکه قدرت و انگیزه به تلاش را حاکمیت استان باید انجام دهد، افزود: حاکمیت باید مشکلات ما را برطرف و مفاسد پنهان که مانع ضرر می شود را برطرف کند.

مدیرعامل هلدینگ تایدواتر با بیان اینکه کار باید به شرکت های بزرگ واگذار شود تا شاهد سرمایه گذاری های بزرگ باشیم، از حاکمیت استان خواست تا به این موضوع ورود پیدا کند و به این سمت بیاید که شرکت های بزرگ بتوانند سرمایه گذاری کنند. 

ترکمان با اشاره به ظرفیت و توان هلدینگ تایدواتر اظهار کرد: هلدینگ ما با سرمایه بیش از 705 میلیارد تومان با ۴۲ سهامدار به دنبال آن است که انتفاع شرکت را به سطح عمومی برساند.

وی تصریح کرد: شرکت های بزرگ نیازمند حمایت هستند چرا که ما در بخش خصوصی و سهامی عام به دنبال سودآوری هستیم و در این راستا توسعه پایدار و اشتغال اساس کار ما هستند.

مدیرعامل هلدینگ تایدواتر با اشاره به ۵۳ سالگی این شرکت در سال جاری، عنوان کرد: عمر مفید شرکت ها ۱۰ سال است حالا که ما با قدرت ایستاده ایم نیازمند حمایت هستیم. چرا که اگر ما هم کنار برویم قطعا به ضرر استان و توسعه پایدار است.

مهندس ترکمان در پایان سخنان خود تاکید کرد: اپراتوری بندر را به همه می دهند و این یک سیاست غلط است؛ چرا که تجهیزات و زیرساخت ها مستهلک می شوند و این به ضرر بندر و یکی از معضلات اصلی آن است، لذا باید اپراتور به یک شرکت واگذار شود تا نتیجه مطلوب را شاهد باشیم.

انتهای پیام/فرزانه حسنی/1002

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها