دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۰۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
پیرو تلاش‌های فرهنگیان برای انتصاب وزیر شایسته صورت گرفت؛
درخواست معلمان کشور از رهبر معظم انقلاب
جمعی از معلمان و فرهنگیان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشتند: موضوع مهم و حیاتی انتخاب عالی ترین مقام مدیریتی نظام آموزشی، به مساعدت و هدایت دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی نیازمند است.

درخواست معلمان کشور از رهبر معظم انقلاببه گزارش آوای خزر، متن نامه معلمان و فرهنگیان کشور به مقام معظم رهبری که به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران رونوشت شده، به شرح ذیل است:

"باسمه تعالی"

محضر مبارک حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی    

با عرض سلام و احترام؛

همانگونه که حضرتعالی همواره تاکید داشته اید جایگاه آموزش و پرورش و نقش اثرگذار آن در تربیت نیروی انسانی آینده کشور بسیار مهم و حیاتی است و در طول سال های اخیر، علیرغم بعضی کم مهری دولت ها، اما نظام آموزشی کشور و بطور مشخص، خانواده بزرگ فرهنگیان، همواره از حمایت‌ها و عنایات حضرتعالی به فرزندان خادم خود در حوزه تعلیم و تربیت، برخوردار بوده اند.

قطعا در مقطع حساس کنونی که با رأی قاطع مردم انقلابی، دولت برآمده از ارزشهای اسلامی با تنفیذ مقام عظمای ولایت، سکان هدایت کشور را به دست با کفایت رئیس جمهور مردمی و کارآزموده حضرت آیت‌الله رئیسی مستقر گردیده، در موضوع مهم و حیاتی انتخاب عالی ترین مقام مدیریتی نظام آموزشی، به مساعدت و هدایت دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی نیازمند است تا با سرانگشت اشارت شما، وزیری مقتدر از  درون جامعه بزرگ فرهنگیان کشور انتخاب گردد و از این رهگذر فرصتی فراهم گردد تا با باز تزریق انرژی به تحلیل رفته نظام آموزشی، به بالندگی نهاد مقدس آموزش و پرورش کمک شود و با نگاهی حیاتی به اثرگذاری این تصمیم مهم، توجهی در قواره نهادهای امنیتی که رهبری در انتخاب وزرای آن نقش موثری ایفا می نمایند، صورت گیرد و گرنه ممکن است افرادی خارج از جامعه فرهنگیان به این وزارتخانه حساس تحمیل گردند که انتخاب آنان در بستر منفعت طلبی ها و سهم خواهی های باندی و جناحی و شخصی، نه تنها آورده ای برای نظام آموزشی نداشته باشد که سرمایه اجتماعی را نیز دچار آسیب نماید.

امید است در پرتو الطاف حضرتعالی و انتخاب مدبرانه ریاست محترم جمهوری، سکان هدایت نظام آموزشی کشور به معلمی و مدیری شایسته، امین و کارآزموده و امتحان پس داده در مقاطع مختلف نهاد تعلیم و تربیت، سپرده شود. ان شاءالله

خداوند سایه پربرکت حضرتعالی را همواره بر سر ما مستدام بدارد و دولت محترم و شخص ریاست محترم جمهوری را در راه خدمت صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی موفق بدارد.

جمعی از معلمان و فرهنگیان دلسوز ایران اسلامی

رونوشت:

ریاست محترم جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مولود علینقی تبار از آپ بند پی غربی
|
Germany
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
بانامه فوق موافقم وامید وارم مقام عظمای ولایت توجه ویژه ی خودشان را مانند همیشه شامل حال فر هنگیان و دانش آموزان بفرمایند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: