دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
فرمانده انتظامي استان، از کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد .
به گزارش آوای خزر،سردار "مسعود جعفري نسب" در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: به منظور مقابله هدفمند با پديده شوم قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي گمرکي، دخاني و ترانزيتي، موضوع در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران،تصريح کرد: در اين ارتباط پس از هماهنگي با سازمان ها و دستگاه هاي متولي امر مبارزه با قاچاق کالا، اين طرح به صورت سراسري به مدت 48 ساعت در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

سردار جعفري نسب خاطر نشان کرد: ماموران پليس آگاهي پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي محل دپو و انبار کالاهاي قاچاق، با هماهنگي هاي قضائي در چندين مرحله عمليات موفق شدند، مقاديري زيادي کالاي قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف 101 هزار نخ سيگار قاچاق به همراه 11تن برنج خارجي، 16دستگاه موتورسيکلت ، 37 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه، پنج هزار و 580 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي خبر داد.

سردار جعفري نسب همچنين از کشف دو هزار و 212 بسته آدامس هاي خارجي، هزار قلم انواع خوراکي هاي غير مجاز، 1200 ليتر روغن هاي تقلبي، 16 دستگاه کمپرسور خارجي پمپ باد جمعاً به ارزش هشت ميليارد و691 ميليون ريال خبر داد.

وي تاکيد کرد:طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد داخلي تا ريشه کني اين پديده شوم همچنان در دستور کار پليس قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: