دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
رگلاژ نبودن در خودرو‌ها که رابطه مستقیم با مونتاژ خودرو‌ها دارد، با ۴۱.۷ درصد سهم، بیشترین فراوانی را در بین عیوب مدنظر مشتریان در سال ۹۹ به خود اختصاص داده است.

۵ شکایت اصلی از خودرو‌های داخلی

به گزارش آوای خزر، اگر شما هم یکی از افرادی هستید که از خودرو‌های تولید شده توسط خودروسازان داخلی استفاده می‌کنید، احتمالا از عیب‌هایی که خودرو‌های تولید داخل دارند، مطلع هستید. جدا از برخی کمبود‌ها مثل زه بغل یا ضبط ماشین، خودرو‌های تولید داخل عیب‌هایی دارند که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در کتابچه سالانه خود آن‌ها را منتشر کرده که نشان می‌دهد در یک دهه اخیر این عیب‌ها در خودرو‌های داخلی وجود داشته است! در ادامه به این عیب‌ها پرداخته ایم.

عیب‌هایی با یک دهه قدمت

طبق گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در کتابچه سالانه خود منتشر کرده، «رگلاژ نبودن در خودروها»، «صدای اضافی در داخل اتاق»، «بد جا رفتن دنده‌ها»، «پایین بودن شتاب» و «کوبیدن لاستیک» پنج عیب اصلی از دید مشتریان به شمار می‌روند. نکته عجیب این که در این گزارش قید شده که عیوب اول تا چهارم از سال ۹۲ به بعد همچنان ادامه داشته‌اند. پایداری این عیوب نشان‌دهنده ضعف فنی و کیفیت نامناسب مونتاژ در خطوط تولید خودروسازان است و البته این واقعیت را نیز که شرکت‌های خودروساز وقع چندانی برای رفع آن‌ها نگذاشته‌اند، عیان می‌کند. این در حالی است که خودروسازان بزرگ همواره با رصد عیوب مدنظر مشتریان و در راستای احترام به حقوق آن‌ها و جلب رضایتشان، تا حد امکان برای رفع ایرادات اقدام می‌کنند.

سهم عیب‌ها از نگاه مشتری

۱- رگلاژ نبودن در خودرو‌ها که رابطه مستقیم با مونتاژ خودرو‌ها دارد، با ۴۱.۷ درصد سهم، بیشترین فراوانی را در بین عیوب مدنظر مشتریان در سال ۹۹ به خود اختصاص داده است.

۲- در رده بعدی ایرادات خودرو‌های داخلی از دید مشتریان، صدا‌های اضافی در داخل اتاق، جای گرفته است. به نظر می‌رسد این ایراد نیز با کیفیت مونتاژ خودرو‌ها در ارتباط بوده و سال‌هاست مشتریان از آن گلایه می‌کنند. طبق گزارش منتشر شده، سهم این ایراد ۱۸.۷ درصد است.

۳- اما ایراد سوم مشتریان به خودرو‌های داخلی، باز هم یک مشکل آشنای دیگر به نام «بد جا رفتن دنده‌ها» است. برای بسیاری از شهروندانی که مالک خودروی داخلی هستند یا سوار آن می‌شوند، خوب جا نرفتن دنده‌ها نیز مانند رگلاژ نبودن در‌ها و صدا‌های اضافی، قابل لمس است. البته سهم این ایراد در مقایسه با رگلاژ نبودن در خودرو‌ها بسیار کمتر بوده است. گزارش شرکت بازرسی نشان می‌دهد این ایراد در سال گذشته ۱۴.۱ درصد فراوانی داشته است.

۴- ایراد بعدی مشتریان به خودرو‌های داخلی، اما به پایین بودن شتاب آن‌ها مربوط می‌شود. این ایراد البته با موتور‌های مورداستفاده در خودرو‌ها در ارتباط است، بنابراین به نظر می‌رسد رفع آن به تغییر و تقویت موتور‌ها بستگی دارد. سهم این ایراد از عیوب اصلی (دارای بیشترین فراوانی) ۱۱ درصد بوده است.

۵- آخرین ایراد هم با ۹.۱ در صدفراوانی مربوط به کوبیدن لاستیک‌ها بوده که علت آن ایراد در ساختمان کمک فنر‌های استفاده شده است./خراسان
 
۵ شکایت اصلی از خودرو‌های داخلی
انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: