دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
امروزه در بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید به منظور افزایش میزان امنیت از تجهیزات مختلفی استفاده می گردد که می توان به دوربین های مدار بسته و گیت های فروشگاهی اشاره کرد و جزء تجهیزات ایمنی محسوب می شوند که می توانند تا درصد بسیار زیادی منجر به کاهش سرقت و دزدی از فروشگاه و مرکز خرید گردند.

آوای خزر/ امروزه در بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید به منظور افزایش میزان امنیت از تجهیزات مختلفی استفاده می گردد که می توان به دوربین های مدار بسته و گیت های فروشگاهی اشاره کرد و جزء تجهیزات ایمنی محسوب می شوند که می توانند تا درصد بسیار زیادی منجر به کاهش سرقت و دزدی از فروشگاه و مرکز خرید گردند.

در اصل می‌توان گفت استفاده از گیت های فروشگاهی و تجهیزات ایمنی یک ضرورت به شمار می روند و خوشبختانه طی سالهای اخیر تقریباً فروشگاه های متعددی به سراغ استفاده از این تکنولوژی ها و تجهیزات ایمنی رفته اند و از مزیت‌های آنها استفاده نموده اند. برای اینکه بتوان از گیت های فروشگاهی به بهترین شکل ممکن استفاده نمود نیاز است که با توجه به فروشگاه و مرکز خرید برای انتخاب بهترین نمونه گیت فروشگاهی اقدام کرد و گیت های مختلفی در بازار وجود دارند که باید متناسب با نیاز انتخاب شوند.

 گیت فروشگاهی چیست و چه کمکی به ما می کند؟

دزدگیر و گیت فروشگاهی به صورت کلی شامل نمونه های مختلفی می شوند که هر کدام از آنها باید با توجه به نوع نیاز مورد استفاده قرار بگیرند مثلاً در انتخاب گیت فروشگاهی برای فروشگاه لباس باید به نکات خاصی توجه کرد و با گیت فروشگاهی مورد استفاده در سوپر مارکت قطعاً متفاوت است.

در هر صورت باید بدانید که شما برای انتخاب بهترین گیت فروشگاهی باید با انواع آن ها و ویژگی های آنها آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام بدهید. قبل از این که به معرفی انواع گیت فروشگاهی بپردازیم  این سوال ها به وجود می آید آیا واقعاً استفاده از گیت فروشگاهی در کاهش میزان سرقت از فروشگاه موثر است؟ آیا امکان تقلب در چنین سیستم هایی وجود دارد یا خیر؟

گیت های فروشگاهی در مدل های متنوعی تولید می گردد و در ساخت آنها از تکنولوژی های ویژه و جدید استفاده می‌شود که می‌توانند یک فاصله معین را پوشش بدهد به همین جهت وقتی که شما وارد یک فروشگاه مجهز به گیت فروشگاه می شوید برخی از آنها نسبت به یکدیگر دارای فاصله بیشتری هستند و برخی دیگر فاصله کمتری برای آنها در نظر گرفته شده است. این فاصله ها با توجه به گیت فروشگاهی و نوع آن می باشد.

به صورت کلی برای گیت فروشگاهی دو قسمت اصلی مطرح می شود که شامل تگ و دستگاه آر اف آی دی می شوند. تگ ها همان قطعاتی هستند که به کالا ها می چسبند و دستگاهRFID بین این تگ ها تبادل اطلاعات را انجام می دهد. زمانی که یک فرد قصد خروج یک کالا را به صورت غیرمجاز از فروشگاه داشته باشد و از جلوی این دزدگیرها عبور کند اطلاعات به آنتن ها ارسال می شود و سبب ایجاد هشدار خواهد شد و در نهایت فروشنده و مالکان مرکز و فروشگاه را مطلع می کند.

استفاده نمودن از گیت های فروشگاهی کمک بسیار زیادی به پیشگیری از سرقت و دزدی خواهد کرد و به همین جهت معمولاً فروشگاه هایی که مجهز به چنین سیستم هایی هستند کمتر دچار سرقت می شوند چرا که سارقین معمولاً این فروشگاه را انتخاب نمی‌کند.

انواع گیت فروشگاهی گاندو

گیت فروشگاهی گاندو با توجه به امواج مغناطیسی و رادیویی که بین آنها وجود دارد برای تشخیص تگ و لیبل شامل گروه بندی های مختلفی می شوند که می‌توان به گیت فروشگاهی rf ، گیت فروشگاهی am و گیت فروشگاهی em اشاره نمود.

اساس کار گیت فروشگاهی بر پایه تبادل اطلاعات بین دستگاه الکترونیکی و تگ است وقتی که تگ ها در محدوده فرکانس رادیویی قرار بگیرند به واسطه دستگاه تشخیص داده می‌شوند و سریعاً اعلان هشدار انجام می‌گردد.

گیت فروشگاهی rf گاندو :

 این نمونه از گیت فروشگاهی به عنوان معروف ترین دزدگیرهای است که در بازار وجود دارد و برای شناسایی تگ ها از امواج رادیویی استفاده می نماید. در واقع این شیوه همان تکنولوژی آر اف آی دی بوده که احتمال خطا در آن بسیار پایین است و با خیال راحت می‌توان از این سیستم استفاده کرد و محدوده وسیعی را تحت پوشش قرار می دهند و در این دستگاه ها عموما گیت ها و تگ هایی که استفاده می شوند به سه گروه زیر تقسیم بندی می شود:

  • فرکانکس کوتاه LF
  • فرکانکس بلند HF
  • فرکانس فوق العاده بلند UHF

توسط تگ های Lf و Hf فاصله زیادی پوشش داده نمی‌شود و معمولاً آنها را به کار نمی گیرند ولی در گیت فروشگاهی یو اچ اف پوشش دهی تا فاصله ۱۶۰ سانتی متری نیز انجام می‌شود و معمولاً شرکتها آنها را به مدلهای دیگر تغییر می دهند.

گیت فروشگاهی‏rf گاندو دارای مزیت های بیشماری می‌باشد و نظر ظاهری مخاطب پسند و شیک نیز می‌باشد و در آنها از چراغ های رنگی استفاده شده که موجب ایجاد جلوه زیبا برای آنها خواهد شد. ولی از اصلی ترین مشکلاتی که برای این گیت ها وجود دارد تداخل آنها با مرکز های مجاور است به همین جهت باید حتماً فاصله مناسب بین آنها رعایت گردد تا موجب ایجاد نویز و مشکلاتی نشود.

گیت فروشگاهی am گاندو

یکی دیگر از نمونه های گیت فروشگاهی گاندو به am اختصاص دارد که شامل امواج مغناطیسی و صوتی می باشد. به دلیل اینکه در گیت فروشگاهی am گاندو از دو تکنولوژی استفاده شده قطعاً حساسیت بالایی دارند و خطا در آن بسیار پایین است و در فرکانس های ۵۸ کیلو هرتز عمل می کنند و می‌توانند پوشش دهی فاصله های بزرگ تری را انجام بدهند و تداخل در آنها کم است. از این نمونه گیت فروشگاهی گاندو در فروشگاه های بزرگ، داروخانه‌ها، لوازم خانگی و لباس فروشی ها استفاده می شود که حساسیت بالایی دارند و از قدرت تشخیص فوق‌العاده‌ای برخوردارند. البته به دلیل اینکه این گیت ها گران قیمت هستند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

گیت فروشگاهی EM

این نمونه از گیت های فروشگاهی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند و رایج نیز نمی باشند و نسبت به نمونه های قبلی حجم بزرگتری دارند و فضای بیشتری را می طلبند.

در عوض محدوده فرکانسی آنها بین ۱ تا ۱۰۰۰ هرتز بوده است و تنها پوشش‌دهی تا فاصله ۸۰ سانتیمتر را می توانند انجام بدهند و در فروشگاه های بزرگ نمی توان از آنها استفاده کرد.

امکان فعال و غیرفعال کردن برچسب و تگ در این نمونه از گیت فروشگاهی به عنوان بزرگترین و بهترین مزیت به شمار می‌رود و کاربر می‌تواند هر زمان که می‌خواهد تگ ها را غیرفعال کند یا برای فعال سازی آنها اقدام نماید و برای اماکنی که با امانت سرو کار دارند و کتابخانه ها به عنوان بهترین گزینه است ولی حجم نسبتاً بزرگی دارند و فاصله کمتری را پوشش می‌دهند و استفاده از آنها رواج ندارد.

گروه فنی مهندسی پارسا گیت (کوشا الکترونیک اکباتان) به عنوان یکی از تیم های پیشتاز و فعال در حوزه سیستم های امنیتی و حفاظتی می باشد که تمامی تلاش خود را نموده تا بتواند به نیازهای کاربران در این زمینه پاسخ دهد و اقدام به تولید انواع گیت فروشگاهی و صادرات آنها می‌نماید و تمامی ملزومات ضروری در این رابطه را برای مشتریان عزیز تامین می نماید. با مراجعه به وب سایت https://parsagate.com شما می توانید با استفاده از محصولات شرکت کوشا الکترونیک اکباتان از مشاوره رایگان و همچنین فروش، نصب و خدمات پس از فروش نیز استفاده کنید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار