دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
دبیر سومین جشنواره ابوذر مازندران:
۵۵۸ اثر رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از ارسال ۵۵۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد که هم‌اکنون در مرحله داوری قرار دارند.
به گزارش آوای خزر، حسین احمدی با اشاره به فراخوان سومین جشنواره ابوذر و اتمام مهلت ارسال آثار، بیان کرد: آثار شرکت‌کنندگان در ۱۱ بخش دریافت شد که از مجموع آثار ارسالی، ۴۳۱ اثر مورد پذیرش دبیرخانه جشنواره واقع شده است.

او اضافه کرد: با بررسی و ارزیابی نهایی آثار، ۸۶ اثر در بخش گزارش، ۵۳ اثر در بخش مصاحبه، ۳۱ اثر در بخش خبر، ۵۰ اثر در بخش تیتر، ۷۷ اثر در بخش مقاله و یادداشت، ۶۱ اثر در بخش عکس، ۴۶ اثر در بخش گزارش تصویری، ۱۸ اثر در بخش‌های اینفوگرافی، موشن گرافی و کاریکاتور و ۹ اثر در بخش ویژه (علامه حسن زاده آملی) در اختیار داوران جشنواره قرار گرفت.
 
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با اعلام اینکه داوری آثار توسط اساتید برجسته دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد در حال انجام است، از برگزاری اختتامیه جشنواره در بهمن ماه امسال خبر داد.
 
احمدی با اشاره به اینکه کیفیت آثار دریافتی در بخش‌های خبر و تیتر مورد توجه واقع نشده است به برپایی کارگاه‌های آموزشی توسط سازمان بسیج رسانه مازندران در آینده نزدیک و با حضور اساتید مجرب اشاره کرد.
 
این فعال رسانه‌ای، خبر را در علم روزنامه نگاری با اهمیت خواند و از مدیران رسانه‌ها خواست نسبت به اخبار و تیتر خبرنگارانشان حساسیت بیشتری به خرج داده تا پایه‌های اطلاع رسانی به درستی شکل بگیرد.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران ضعف دیگر در زمینه ارسال آثار را عدم شناخت کافی از قالب‌های رسانه‌ای دانست و متذکر شد: خبرنگاران با انتخاب نادرست قالب اثر، موجب حذف نوشتارشان از مرحله داوری می‌شوند.

احمدی با اعلام اینکه در تلاش هستیم کتاب جشنواره همزمان با اختتامیه منتشر و توزیع شود، از برپایی کارگاه آموزشی با حضور یکی از اساتید توانمند عرصه اطلاع رسانی در روز پایانی جشنواره خبر داد.
 
او یادآور شد: رئیس هیات داوران در اختتامیه جشنواره حضور و قرائت بیانیه این هیات را برعهده خواهد داشت.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در پایان خاطرنشان کرد: برترین آثار جشنواره جهت رقابت با سایر استان‌ها به دبیرخانه جشنواره کشوری ابوذر ارسال می‌شوند تا در عرصه ملی مورد ارزیابی قرار بگیرند.
 
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار