دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خبرداد
ارائه توانمندی‌های مازندران در 123 غرفه
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به 3 رویداد مهمی که در روزهای 20 و 21 خرداد با هدف احصاء 228 فرصت اقتصادی در مازندران به وقوع خواهد پیوست، گفت: توانمندیهای مازندران نیز در 123 غرفه نمایشگاهی با موضوعیت کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و صنایع دستی معرفی خواهد شد.

به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، حسن خیریانپور با اشاره به سال رونق تولید و از طرفی تحریمهای ظالمانه ای که بر ایران تحمیل شده است، اظهار کرد: ضرورت فعالسازی دیپلماسی اقتصادی امری اجتناب ناپذیر است و از اینرو از جهتی باید روی تولیدات و مقاوم سازی اقتصاد داخلی کشور تمرکز، و از سوی دیگر زمینه های رونق تولید و صادرات و سرمایه گذاری را به‌درستی مهیا کنیم.

وی افزود: در راستای این اهداف و نیز حسب تاکیدات استاندار، با توجه به موقعیت ها و ظرفیتهای بالقوه و بالفعل، استان مازندران می تواند کارکرد فرااستانی و حتی فراکشوری داشته باشد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: سه بندر و سه فرودگاه فعال، و اتصال به راه آهن سراسری و همینطور تولیدات مهم در استان، ایجاب می کند که به سمت و سوی تقویت صادرات برویم.

خیریانپور بیان کرد: امسال 3 رویداد مهم استان را در روزهای 20 و 21 خردادماه داریم؛ از طرفی میزبان هجدهمین اجلاس شورای همکاری‌های اتاق بازرگانی کشورهای منطقه خزر ICBC هستیم که در این اجلاس، روئسای اتاقهای بازرگانی و تعدادی از فعالان اقتصادی و مسئولان برخی از کشورها ازجمله سفرا و رایزنهای بازرگانی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در کنار این اجلاس، طبق تاکیدات استاندار مازندران برپایی نمایشگاه توانمندیهای استان تدارک دیده شده است که براساس هماهنگی های صورت گرفته با فعالان بخشی خصوصی، در زمینه های کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و صنایع دستی، و فعالان بخش خدمات و صادرات پیش‌بینی شده است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: در مجموع 123 غرفه و تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی و گردشگری در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت که در عصر روز 20 خردادماه با حضور یکی از شخصیتهای کشوری افتتاح خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در روز 21 خردادماه به موازات دو اقدام مذکور، نخستین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در مازندران پیش بینی شده است، افزود: در این همایش تعدادی از وزرا و روئسای سازمانهای مرکزی، سفرا و رایزنهای اقتصادی، روئسای اتاقهای بازرگانی منطقه خزر، تعدادی از فعالان اقتصادی، تعدادی از سرمایه گذاران برتر از 31 استان کشور و جمعی از سرمایه گذاران و مسئولان استانی حضور خواهند یافت.

خیریانپور، هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در استان بیان کرد و گفت: تاکنون 228 فرصت سرمایه گذاری احصا و فهرست شده است که در این همایش در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همایش فرصتهای سرمایه گذاری و تجاری مازندران، 4 پنل تخصصی با عناوین صنعت و معدن، زیرساخت و انرژی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: در این پنل، سرمایه گذاران امکان مذاکرات دوجانبه و در قالب مذاکرات B2B خواهند داشت.

خیریانپور در پایان ابراز امیدواری کرد که با فرصتهای مهیا شده در این همایش، شاهد جلب و جذب سرمایه گذاران و سرمایه گذاریهای خوب در استان باشیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار