دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
با حضور نماینده رهبری در بنیاد مسکن.
یک‌هزار و ششصدمین مسکن محرومین در مازندران افتتاح شد
شمار واحد‌های مسکن محرومین در استان مازندران به یک‌هزار و ششصد واحد رسید و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور نماینده رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل مددجو شد.
به گزارش آوای خزر از نوشهر، یک هزار و ششصدمین واحد مسکن محرومین در استان مازندران امروز با حضور حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیات همراه در روستای "چورن" بخش کجور نوشهر افتتاح شد.

نماینده رهبری در بنیاد مسکن یکی از مأموریت‌های این نهاد را ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال اعلام کرد که سهم مازندران، ۲ هزار واحد است.

او با اشاره به افتتاح یک‌هزار و ششصدمین مسکن محرومان در نوشهر مازندران، از  کمک بلاعوض و تسهیلات ارائه‌شده به ۷۰ واحد مسکن محرومین در این منطقه از سوی بنیاد مسکن خبر داد و از نقش خیران در نوسازی واحد‌های مسکونی گفت.

روحانی‌نژاد ادامه داد: در این راستا انجمن خیران مسکن‌ساز که یک سازمان مردم‌نهاد وابسته به بنیاد مسکن است از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل مردم داده است.

نماینده رهبری در بنیاد مسکن اظهار امیدواری کرد که جشن پایان نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های کوچک، تا سال ۱۴۱۰ در سطح ملی برگزار شود.

او همچنین به همراه حجت‌الاسلام محمدصادق سلیمانی کوتنائی مسوول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران و علی اصغر آسمانی‌مقدم رئیس این نهاد در استان، با تعدادی از همکاران در بنیاد شهرستان‌ها دیدار کردند.

بازدید از روند اجرای طرح هادی روستای "پلطان" تنکابن، پروژه ۳۲ واحدی مسکن شهری کلارآباد عباس‌آباد، پروژه ۵۰ واحدی اقدام ملی مسکن ولایت آمل، و بازدید از پروژه ۱۸ واحدی اقدام ملی مسکن (چمران ۱) در بابل ازجمله بازدید‌های میدانی نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به مازندران بوده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد، پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از همه همکاران، تلاش و همت مضاعف و نظارت دقیق بر انجام فعالیت‌ها را خواستار شد.

به گزارش آوای خزر، ۸۰ درصد از تعهد بنیاد مسکن مازندران برای ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال، محقق شده و واحد‌های باقی‌مانده نیز در حال ساخت است.
 


انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار