دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
رپورتاژ آگهی/
خرید تلویزیون از بانه یا گناوه بهتر است یا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر؟
خرید از بازار این شهر‌های مرزی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.  

خرید تلویزیون از بانه یا گناوه بهتر است یا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر؟

در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت محصولات لوازم‌ خانگی در بازار هستیم. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند لوازم‌خانگی موردنظر خود مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و غیره را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار خریداری کنند. شهرهای مرزی بانه و گناوه دو مورد از مراکزی هستند که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه بوده و افراد زیادی برای خرید تلویزیون و لوازم‌ خانگی به  بازار این شهرها مراجعه می‌کنند. خرید از بازار این شهرهای مرزی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

حتما شما هم در هنگام خرید تلویزیون برای انتخاب ابعاد تلویزیون دچار مشکل و ابهام شده‌اید. برای خرید تلویزیون با ابعاد مناسب، باید اندازه فضا و راحتی را در نظر بگیرید. با بزرگتر شدن ابعاد تلویزیون‌های مختلف، پیدا کردن سایز مناسب تلویزیون برای فضای خانه یا محل کار، اهمیت بیشتری پیدا کرد.

خرید از گناوه یا بانه؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لوازم‌خانگی دارید، بدون شک از طرف دوستان و آشنایان با پیشنهاد خرید از بازار بندر گناوه و شهر بانه روبرو شده‌اید. اما آیا خرید لوازم‌خانگی از گناوه یا بانه به‌صرفه است؟ آیا لوازم‌خانگی ازلحاظ قیمت در بازار این شهرها از وضعیت مناسب‌‌تری برخوردار هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت بازارهای مرزی در بندر گناوه و شهر بانه جزو مراکزی هستند که قیمت اجناس در آن‌ها نسبت به سایر شهرهای ایران ارزان‌تر است. دلیل ارزان بودن اجناس در این بازارها این است که این لوازم به‌صورت مستقیم از مرز رد شده و وارد این بازارها می‌شوند و افراد واسطه در عرضه آن‌ها نقشی ندارند. 

یکی از لوازم‌خانگی که افراد زیادی خرید آن را از بازارهای گناوه و بانه توصیه می‌کنند، تلویزیون است. تلویزیون‌هایی که در بازار این دو شهر به فروش می‌رسد، نسبت به بازار شهرها از قیمت پایین‌تری برخوردار است. بدون شک خرید تلویزیون از بانه و گناوه نسبت به خرید آنلاین تلویزیون از فروشگاه اینترنتی هزینه کمتری خواهد داشت که یکی از مزایای اصلی این بازارها محسوب می‌شود. اما در کنار تمام مزایایی که این بازارها دارند و به معرفی آن می‌پردازیم، معایبی نیز وجود دارد که قبل از اقدام به خرید، بهتر است با این موارد آشنا باشید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. 

خرید تلویزیون از بانه یا گناوه بهتر است یا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر؟

مزایای خرید تلویزیون از گناوه و بانه

یکی از این مزایا و شاید اصلی‌ترین مزیتی که باعث می‌شود افراد زیادی به خرید از این بازارها ترغیب شوند، قیمت پایین‌تر تلویزیون نسبت به بازار سایر شهرهای کشور است. ازاین‌رو افراد می‌توانند به‌واسطه قیمت پایین‌تر محصول در این بازارها، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و حتی با میزان بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اند مدل‌های جدیدتر و بالاتری را نسبت به شهر خود انتخاب کرده و خریداری نمایند.

مزیت دیگر خرید از بازارهای مرزی گناوه و بانه این است که به دلیل ورود بدون واسطه تلویزیون و سایر لوازم‌خانگی به این بازارها تنوع محصولات ازنظر مدل و برندهای مطرح تولیدکننده بسیار زیاد است؛ بنابراین افراد می‌توانند از میان محصولات موجود، مدل و برند دلخواه خود را با بهترین قیمت خریداری کنند. 

معایب خرید تلویزیون از گناوه و بانه

یکی از معایبی که می‌توان در مورد خرید از این بازارها به آن اشاره کرد فاصله نسبتاً دور آن‌ها نسبت به شهرهای دیگر است؛ بنابراین افراد برای مراجعه حضوری به این بازارها و خرید تلویزیون باید مسافت زیادی را با ماشین و یا سایر وسایل نقلیه طی کنند. در این صورت مسافرت به این شهرها قطعاً هزینه‌هایی را به خریداران تحمیل خواهد کرد.

دومین مسئله در مورد خرید تلویزیون از این بازارهای مرزی این است که با توجه به قاچاق بودن درصد زیادی از این محصولات، این امکان وجود دارد که محصول خریداری شده اصل نباشد. در این صورت امکان خرابی محصولی که تقلبی است بیشتر می‌شود. مشکل اصلی اینجا آغاز می‌شود؛ زیرا درصورتی‌که چنین اتفاقی برای محصولی که خریداری کرده‌اید رخ بدهد با توجه به اینکه محصول از گارانتی و پشتیبانی معتبر برخوردار نیست عملاً سرمایه و بودجه شما از بین رفته است. در صورت دسترسی به فروشنده هم احتمال پذیرفته شدن خرابی از سوی فروشنده و پاسخگویی بسیار ضعیف است.

مسئله دیگری که می‌توان به‌عنوان یکی از معایب خرید تلویزیون و لوازم‌خانگی از گناوه و بانه نام برد این است که در حتی صورتی که جنس خریداری شده هیچ مشکل و عیبی نداشته باشد، برای انتقال آن به شهر محل سکونت خود باید هزینه گزافی به‌عنوان هزینه حمل‌ونقل بپردازید.

 


خرید تلویزیون از بانه یا گناوه بهتر است یا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر؟

مزایای خرید اینترنتی تلویزیون

برای پیشگیری از مشکلات و اتفاقاتی که ممکن است در صورت خرید تلویزیون از بازارهای مرزی رخ دهد، می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، تلویزیون موردنظر خود را خریداری کرد. اما باید به این موضوع دقت کرد که خرید اینترنتی و آنلاین از فروشگاه‌های معتبر و مورد تأیید در این زمینه انجام شود تا مشکلات دیگری به وجود نیاید. خرید تلویزیون از فروشگاه‌های اینترنتی مزایایی دارد که در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • امکان مشاهده دقیق مشخصات محصول

 در صورت خرید آنلاین تلویزیون از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید مشخصات کامل محصول را قبل از خرید مشاهده کنید. حتی می‌توانید مشخصات فنی محصولات و مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی بدون نیاز به مراجعه حضوری چندین مدل از یک محصول را مورد بررسی قرار داده و با سایر محصولات مقایسه کنید و درنهایت بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. 

  • تحویل آسان و فوری

 هنگام مراجعه حضوری برای خرید تلویزیون پس از صرف وقت زیاد برای جستجوی محصول موردعلاقه و خرید آن باید به فکر وسیله‌ای برای حمل‌ونقل آن تا منزل باشید. شاید از خودروی شخصی خود برای انتقال تلویزیون خریداری شده به منزل استفاده کنید که ممکن است خطراتی را به همراه داشته و به محصول آسیب وارد کند. اما در صورت خرید اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر، محصول خریداری شده با امنیت کامل و با وسیله نقلیه مناسب به نشانی موردنظر شما ارسال خواهد شد.

  • امکان انتخاب بر اساس نظر کارشناسان و خریداران

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید آنلاین تلویزیون از فروشگاه اینترنتی تکنولایف این است که می‌توانید با صرف کمترین وقت تعداد زیادی از محصولات را بررسی کرده و بامطالعه نقد و بررسی آن‌ها و همچنین نظرات کاربران و خریداران نسبت به انتخاب بهترین محصول اقدام کنید.

  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی

یکی از مواردی که باعث برتری خرید تلویزیون از فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود، خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از محصولات است. در بسیاری از این فروشگاه‌های معتبر می‌توانید محصولات را با گارانتی خریداری کنید و مطمئن باشید که در صورت بروز هرگونه نقص یا اشکال، پشتیبانی کامل انجام می‌شود.

 

سخن پایانی

درصورتی‌که قصد خرید تلویزیون و سایر لوازم‌خانگی را دارید بدون شک می‌توانید محصول موردنظر خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به بازار سایر شهرهای کشور در بازار‌های مرزی گناوه و بانه خریداری کنید. فاصله دور این شهرها و هزینه‌های سفر، فروش محصولات بدون گارانتی و پشتیبانی و هزینه بالای حمل‌ونقل محصول خریداری شده تا محل زندگی، ازجمله معایب و مشکلاتی است که امکان رخ دادن آن وجود دارد. درصورتی‌که از طریق خرید آنلاین می‌توان در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعداد زیادی از محصولات را بررسی کرده و بهترین مدل را بر اساس بودجه و نیاز خود خریداری کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها