دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قرارگاه امنیت غذایی قیمت هر کیلو مرغ زنده را ۴۹ هزار تومان تعیین کرد. اسداله نژاد می‌گوید: بنابر آمار در خرداد ۱۰۹ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با کاهش سرانه مصرف مشکلی در تامین وجود ندارد و در صورت کاهش جزئی عرضه از محل ذخایر پشتیبانی امور دام تامین صورت می‌گیرد.

به گزارش آوای خزر، آقای حبیب اسداله نژاد گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۸ تا ۴۱ هزار تومان و مرغ گرم هم کمتر از نرخ مصوب است.

به گفته او، قرارگاه امنیت غذایی قیمت هرکیلو مرغ زنده بر مبنای مولفه های تولید از جمله جوجه یکروزه ۴۹ هزار تومان اعلام کرده که بدین منظور از وزیر جهاد خواستار اصلاح قیمت مرغ هستیم.

اسداله نژاد می گوید: بنابر آمار در خرداد ۱۰۹ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با کاهش سرانه مصرف مشکلی در تامین وجود ندارد و در صورت کاهش جزئی عرضه از محل ذخایر پشتیبانی امور دام تامین صورت می گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان بوده که نسبت به هفته گذشته تغییرات محسوسی داشته است؛ هر چند در راستای تامین منافع تولیدکنندگان لازم بود که این اتفاقات در بخش جوجه رخ دهد.

با اصلاح نظام یارانه قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد که بدلیل مازاد عرضه در برابر تقاضا، قیمت در اکثر استان ها کمتر از این رقم عرضه شد که دولت در راستای حمایت از مرغدار سیاست خرید تضمینی و حذف ممنوعیت تعرفه صادرات را در دستور کار قرار داد.

بررسی های میدانی از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۳ تا ۵۷ هزار تومان، ران مرغ ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان، سینه ۱۰۰ تا ۱۰۳ هزار تومان و فیله مرغ ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها