دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
استاندار مازندران گفت: چینی ها برای سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در حوزه برق اعلام آمادگی کردند و به زودی این طرح آغاز می شود.

به گزارش آوای خزر، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اظهار اینکه برای گره گشایی از مردم نباید با الفاظ بازی کنیم، گفت: صادق الوعد بودن و مسئولیت پذیر از ویژگی‌های شاخص دولت به شمار می‌رود.

وی با عنوان اینکه دوره دادن وعده‌های واهی سپری شده است به اقدامات دولت برای تکمیل طرح‌های تالار مرکزی ساری و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اشاره کرد و گفت: دولت ۸۵ میلیارد تومان طی شش ماه برای تکمیل تالار مرکزی ساری تخصیص داده است.

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: واحدهای صنعتی مادر کاتد مس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیرآباد راه اندازی می‌شود.

استاندار مازندران گفت: همچنین سرمایه گذاران چینی برای سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در حوزه صنعت برق استان اعلام آمادگی کردند و به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز با اشاره به سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیون دلاری برای راه اندازی واحد صنعتی در حوزه کاتد مس در امیرآباد گفت: این پروژه برای ۲۲۳ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح اقتصادی ۱۰۰ هکتار زمین داده می‌شود، سرمایه گذاری ریالی پروژه را ۴۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ظرفیت این پروژه ۵۰ هزار تن کاتد مس در سال است./مهر

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها