دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
گاهی با هزینه‌های کم و لباس‌های ارزان هم می‌توانید شیک باشید و استایلی گران قیمت را به نمایش بگذارید.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

به گزارش آوای خزر،گاهی با هزینه‌های کم و لباس‌های ارزان هم می‌توانید شیک باشید و استایلی گران قیمت را به نمایش بگذارید. ترفندهای کوچکی برای خرید یا لباس پوشیدن وجود دارد که می‌تواند هر لباسی را گران‌تر و لوکس نشان دهد.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

می‌توانید این کار را با اضافه کردن یک کمربند به شلوار جینی که هر روز می‌پوشید یا خرید پارچه‌هایی با بافت و طرح‌های خاص که به معنای واقعی گران به نظر می‌رسند، انجام دهید. در این مطلب به موضوع گران دیده شدن لباس‌ های ارزان می‌پردازیم.

ترفند برای گران دیده شدن لباس‌ های ارزان

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

از کمربند استفاده کنید

کمربندها را به انواع لباس‌های خود مثل دامن، شلوار، مانتو و غیره اضافه کنید. خیلی از کمربندها اگرچه ظاهر کاملا کلاسیکی دارند اما می‌توانند برای یک لباس معجزه کنند و تاثیر بالایی در نشان دادن یک استایل مرتب داشته باشند.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

برای مثال اگر پیراهنی که پوشیده‌اید کمر آزادی دارد، پیراهن خود را با کمربند ببندید. پارچه‌های آویزان می‌تواند ظاهر شما را نامرتب نشان دهد. با انجام این نکته‌ ساده هنگام پوشیدن پیراهن و مانتو، می‌توانید ظاهر زیباتری داشته باشید.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

لباس‌های تمام مشکی یا استایل مونوکروم را انتخاب کنید

استایل تمام سیاه یا تمام سفید را انتخاب کنید. این کار می‌تواند به ایجاد استایلی ساده و باکیفیت کمک کند. استفاده از لباس‌های تمام مشکی اندام شما را کشیده نشان می‌دهد و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن ظاهری شیک و گران است.

همچنین اگر بودجه‌ خود را صرف خرید قطعات سیاه و سفید کنید، امکان ترکیب و پوشیدن آن‌ها با همدیگر را نیز خواهید داشت. البته توجه داشته باشید، زمانی‌که قطعات مشکی را با هم ترکیب می‌کنید، یکی محوتر از دیگری نباشد. چون این کار ممکن است یک تکه را نسبت به بقیه‌ تکه‌ها قدیمی و کهنه‌تر نشان دهد و یک دستی استایل شما را بر هم بزند.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

همچنین زمانی‌که برای ترکیب کردن قطعات استایل‌تان تنها از یک رنگ مثل، سفید، کرم یا سرمه‌ای استفاده می‌کنید، استایل شما گران‌تر به‌ نظر می‌رسد. پس یک ترفند برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان این است که قطعاتی را که از یک رنگ یا سایه‌ رنگی هستند را با هم بپوشید.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

معمولا ترکیب رنگ‌های سفید، بژ و کرم بهترین نتیجه را برای داشتن ظاهری لوکس رقم می‌زنند. همچنین بقیه‌ رنگ‌های خنثی مثل قهوه‌ای و طوسی نیز گران‌تر به نظر می‌رسند. اگر دوست دارید بیشتر ریسک کنید، می‌توانید از لباس‌های رنگی مانند قرمزها استفاده کنید.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

اتو کردن و از بین بردن چین و چروک‌ها

اتو کردن لباس‌ها را فراموش کنید. ممکن است اتو کردن لباس‌ها کمی زمان شما را بگیرد اما ارزشش را دارد. برای رفتن به هر مکانی، چه محل کار یا حتی دانشگاه، از شب قبل لباس‌هایی که می‌خواهید بپوشید را از کمد بیرون بیاورید و اتوی آن‌ها را چک کنید، زیرا هرگونه برجستگی و چروک می‌تواند هر چیزی را ارزان‌تر نشان دهد.

۳ ترفند ساده برای گران دیده شدن لباس‌های ارزان

بنابراین اتو کردن لباس‌ها می‌تواند کیفیت بهتری به استایل شما بدهد. اما بسیاری از مواد مصنوعی را نمی‌توان به راحتی اتو کرد. در این موارد استفاده از اتو بخار خانگی یا بردن لباس‌ها به خشک‌شویی بهترین راه‌حل است.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار