دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
استاندار مازندران با بیان این که در مدیریت استان سیاسی بازی نخواهیم کرد، گفت: امروز وقت آن را نداریم که وارد جریان های سیاسی شویم.

به گزارش آوای خزر، سید محمود حسینی پور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد با گرامیداشت درپیش بودن اربعین حسینی، فاصله گرفتن از ارزش‌های اصیل انقلابی واسلامی را ریشه بسیاری از مسائل و مشکلات دانست و گفت: هرجا که ارزش‌های انقلاب اسلامی کمرنگ شود، ارزش‌های غیرانقلابی نظیر فساد پررنگ می‌شود.

وی با عنوان این که مردم از فساد ادارات گلایه مند هستند، گفت: امروز نیازمند آن هستیم که با رشد و توسعه علمی و تکنولوژی در دنیا به ارزش‌های اسلامی توجه کنیم زیرا رمز اصلی انقلاب احیای ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: در دولت مردمی سیزدهم و یکسال برنامه خدمتی دولت، بسیاری از کارهایی که در گذشته که قابل انجام نبود، اجرا شده است و دولت اقدام به اجرای بزرگترین جراحی اقتصادی کرده است و دولت‌های قبل از ترس میزشان وارد این جراحی نشدند.

استاندار مازندران با عنوان این که امروز با عزت عضو شانگهای هستیم، آن را از برکات اقدامات و طرح‌های دولت بیان کرد و گفت: هرجا از مردم فاصله گرفتیم دچار مشکل و چالش شدیم.

حسینی پور با اشاره به سابقه ۱۳ ساله تشکیل شهرستان عباس آباد گفت: این شهرستان در بسیاری از شاخص‌ها بی نظیر است و بزرگترین پایانه گل و گیاه کشورهای آسیایی در این شهرستان احداث شد و به دلیل عدم حمایت نیمه کاره مانده است.

وی با بیان این که در مدیریت سیاست زده و سیاسی بازی نخواهیم کرد، گفت: فرماندار ما وامدار کسی نیست و باید به مردم پاسخگو باشد و مسئولان باید بدانند که وقت آن را نداریم که دنبال جریان سیاسی حرکت کنیم زیرا نیاز امروز معیشت و اقتصاد است.

استاندار مازندران گفت: آن جایی که از مسیر مردم خارج و وارد جریان‌های سیاسی شدیم، همانجا نقطه توقف ما است.

وی با اظهار این که کمربندی شهرستان سال‌ها متوقف مانده است، گفت: توقف این طرح مردم را سال‌ها آزار می‌دهد و راه عباس آباد به کلاردشت به سرعت باید باز شود تا بتوانیم کریدور کوهستان - دشت را برای گردشگران راه اندازی کنیم.

حسینی پور گفت: در دولت کنونی با هیچ احدالناسی عقد اخوت نبستیم و ملاک ما در ارزیابی مدیران رضایت مردم است و مسئولان باید برای ارتقای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

وی با بیان این که مدیران ما براساس شاخص‌ها ارزیابی می‌شوند، گفت: مدیران باید کاری کنند که اشتغال افزایش و فقر کاهش یابد.

در این مراسم جواد اصلانی به عنوان فرماندار شهرستان عباس آباد معرفی شد./مهر

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها