دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
شاخص کل بورس رشد حدود نیم درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش آوای خزر، شاخص کل بورس دیروز سه‌شنبه با رشد چهار هزار و ۱۵۶ واحدی به سطح یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز متعادل و گاها مثبت باشد.علیرضا صادقی، رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: طبق اطلاعیه شرکت بورس کالای ایران به کارگزاران، اگر مازاد عرضه وجود داشته باشد، اشخاص حقوقی نیز می‌توانند از مازاد عرضه، خودرو شاهین را خریداری کنند. (سنا)با اعلام خرید شاهین توسط حقوقی‌ها میزان استقبال از این خودور افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه می‌شود.علی نقوی، مدیرعامل شرکت بورس انرژی ایران گفت: صندوق پروژه هیبریدی به‌ زودی در بازار بورس راه‌اندازی می‌شود که این صندوق می‌تواند روشی برای تامین مالی فعالان انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.(بورس انرژی)این صندوق‌ها پول جدید به بورس تزریق می‌کنند و به رشد نقدینگی در کلیت اقتصاد نیز کمک خواهند کرد.حمیدرضا رحمنی، رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالای ایران گفت: امکان عرضه و فروش املاک تمامی نهادها در بستر بورس کالا وجود دارد. (صداوسیما)فروش محصولات املاک جدید در بورس کالا به شفافیت در اقتصاد کشور کمک کرده و موجب افزایش پول در بازارسرمایه می‌شود.غلامرضا شجاع،مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان گفت: در آخرین جلسه‌ای که مرداد ماه در دفتر صنایع سلولزی و چاپ وزارت صمت داشتیم، هشدار داده شد که به‌صورت جدی به موضوع معامله کاغذ در بورس کالا ورود و آمادگی خود را اعلام کنند.(ایبنا)ورود کاغذ به بورس می‌تواند مشکل این حوزه را حل کرده و قیمت آن را متعادل سازد. از سوی دیگر به افزایش اعتماد و ورود نقدینگی نیز کمک شایانی می‌کند.آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید. مطالعه بیشتر: مصوبه جدید برای بورس / چند درصد از سود هلدینگ‌ها به سهامداران می‌رسد؟/تجارت نیوز

انتهای پیام/1005

برچسب ها: بازار سرمایه ، بورس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار