دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
استاندار مازندران:
فراجا نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است
استاندار مازندران در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، گفت: فراجا نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است و مورد حمایت همگان است.

به گزارش آوای خزر، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سیدمحمود حسینی پور در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته فراجا در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با گرامی داشت هفته فراجا، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی براین که بزرگترین وظیفه انتظامی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی وظیفه ای بسیار سنگین و مهم است که بر عهده کارکنان انتظامی گذاشته شده است.

استاندار مازندران، از سازمان انتظامی به عنوان یکی از ستون های استوار امنیت کشور یاد کرد و با شاره به نقش برجسته پلیس در سال های اخیر، اظهار داشت: فراجا نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است که با تکیه بر اخلاق و صلابت و اقتدار در کنار سایر دستگاه های امنیتی نقشی اثرگذار در تامین امنیت پایدار کشور دارد.

حسینی پور با اشاره به ماموریت های فراجا و اقدامات ارزنده کارکنان انتظامی در مواجهه با آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: امروز پلیس از نظر افکار عمومی به لحاظ ایجاد امنیت روانی و برقراری نظم و امنیت جامعه از جایگاه والا و ویژه ای در دنیا برخوردار و مورد حمایت همگان است .

مقام عالی دولت در استان مازندران، در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با توطئه های متعدد و فتنه های متنوع کشور را هدف قرار دادند و پلیس ما را نشان گرفته اند و این نشان از درستکاری و اثرگذاری این دستگاه مهم امنیتی در کشور را دارد .

وی، با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیرانقلاب مبنی بر این که؛ وقتی دشمن شما را هدف قرار می دهد بدانید که مسیر صحیح و مسیر درست شهدای انقلاب اسلامی را در پی گرفتید، خاطرنشان کرد: اگر پلیس جمهوری اسلامی امروز مورد نشان دشمنان قرار گرفته است بدانید که مسیر درست را در پیش گرفته اید.

استاندار مازندران با بیان این که امروز ما در یک جنگ تمام عیار دشمن قرار گرفته ایم، گفت: امروز نظام با پیشرفت های متعددی که با محوریت امامین انقلاب در اوج قله های بزرگ ارزشی دنیا قرار گرفت و توانست دل مردمان آزاد جهان را تسخیر کند .

رئیس شورای تامین استان در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام در یک ماه گذشته، بیان کرد: آشوبگران، فتنه گران و اغتشاشگران همواره مورد حمایت دولت های استعمار بودند و این نشان دهنده عمق نگرانی دشمن از مسیر صحیح شما عزیزان است.

حسینی پور با بیان این که دستگاه انتظامی در خط مقدم مقابله با جنگ همه جانبه دشمن قرار دارد، تصریح کرد: کار شما امروز سخت تر از دفاع مقدس است، در دفاع مقدس دشمن کاملا مشهود بود ولی در فتنه‌های داخلی پیدا کردن مسیر حق و حرکت کردن در مسیر درست با توجه به تبلیغات رسانه های غربی علیه کشور بسیار سخت و دشوار است.

 

فراجا نهادی برآمده از متن مردم و انقلاب اسلامی است
وی با اشاره به این که در این جنگ همه باید مجهز به سلاح بصیرت باشند، اظهار داشت: شما کارکنان فراجا به لطف و عنایت الهی با بصیرتی که از خودتان نشان داده ایدنمره قبولی را از آن خود کرده اید .

استاندار مازندران با اشاره به فتنه گری های دشمن در حوادث اخیر، اظهار داشت: بر اساس آن چیزی که در تحقیقات عناصر دستگیر شده هویدا شد، دشمن با یک برنامه ریزی پیچیده امنیتی تلاش کرد در این مقطع حساس که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است ، نگذارد کشور به موفقیت دست یابد.

حسینی پور با بیان این که، جمهوری اسلامی ایران حکومتی مردمی است که با محوریت امام انقلاب شکل گرفته و مردم ارزش های این نظام را پذیرفته و قبول دارند، گفت: آنچه که امروز با آن مواجه هستیم جریانی ساخته معاندان و منافقین داخلی و کسانی است که قصد دارند صفوف منسجم مردم ایران را به هم بریزند .

این مقام مسئول استان با بیان این که مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم با بصیرت ما علیرغم همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد هرگز حاضر نیستند با جریانات هدفمندی که اهداف اصلی انقلاب را هدف قرار داده اند در یک جبهه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار