دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
قیمت بیت کوین امروز ۱۸ مهرماه با ۰.۶۰ درصد افزایش نرخ به ۱۹,۵۰۷ دلار معادل ۶۴۳,۴۹۴,۱۹۲ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار نوسان دارد. امروز ۱۸ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۶۰ درصدی به ۱۹,۵۰۷ دلار معادل ۶۴۳,۴۹۴,۱۹۲ تومان رسید. در مقیاس هفتگی، بیت کوین حدودا دو درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۶ میلیارد دلار بوده که رقم کمی برای بزرگ‌ترین ارز بازار محسوب می‌شود. روز گذشته ارزش معاملات حدودا ۱۰ میلیارد دلار بیشتر از امروز بود.

ارزش بازار بیت کوین نیز هم اکنون ۳۷۲ میلیارد دلار است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم عدد ۲۲ است که ترس موجود در بازار را نشان می‌دهد.

با توجه به این‌که قیمت بیت کوین مدت‌ها است بین ۱۹,۲۰۰ تا ۱۹,۷۰۰ دلار در حال نوسان است، این پرسش پیش می‌آید که آیا پادشاه بازار کریپتو اکنون به پایین‌ترین سطح خود در بازار نزولی رسیده است یا خیر؟ گفتنی است، رسیدن یک دارایی به پایین‌ترین سطح قیمت خود در یک بازار نزولی نشانه‌ای از یک بازگشت و آغاز روند صعودی است

صبح دیروز، تحلیلگری با نام مستعار StockmoneyL در توییتر مطلبی را منتشر کرد که حاوی نشانه‌ای تکنیکال از شکل‌گیری یک سیگنال خرید است؛ این نشانه از لحاظ تاریخی به عنوان یک سیگنال خرید دقیق شناخته می‌شود.

تحلیلگر دیگری نیز با نام مستعار IncomesSharks امروز در توییتر اعلام کرد که احتمالا بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود در این چرخه‌ی نزولی رسیده باشد. وی در این پست توییتری گفت، «احتمالا بیت کوین در ماه ژوئن به کف قیمت خود رسیده باشد. این وضعیت را می‌توان به روشنی از روی سطوح فیبوناچی (۰.۷۸۶) مشاهده کرد.»

پست‌های هر دوی این تحلیلگران در توییتر نشان می‌دهند که ممکن است شاهد یک چرخش بزرگ در مسیر حرکت بیت کوین باشیم؛ این بازگشتِ روند به‌طور اجتناب‌ناپذیری بر سایر بخش‌های بازار کریپتو نیز تاثیر خواهد داشت، زیرا التکوین‌ها معمولا از روند بیت کوین پیروی کرده‌اند.

اما در پایان باید گفت در حال اضر فعالان بازار ارز‌های دیجیتال در انتظار روشن شدن تکلیف قیمت هستند تا با خارج شدن قیمت از نرخ ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار، تکلیف روشن شود که قرار است قیمت‌ها بالا بروند یا اینکه نزول بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/1005قیمت بیت کوین

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: