دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
قیمت بیت کوین امروز ۱۹ مهرماه با ۲.۵۲ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۰۲۲ دلار معادل ۶۳۴,۲۵۵,۰۲۱ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، نوسان بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلار ادامه دارد. امروز ۱۹ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۵۲ درصد به ۱۹,۰۲۲ دلار معادل ۶۳۴,۲۵۵,۰۲۱ تومان رسید.

به نظر می‌رسد که نوسانات بیت‌کوین نسبت به سهام سنتی در حال کاهش است، زیرا بزرگترین دارایی رمزنگاری جهان نشانه‌هایی از استقلال از سهام را نشان می‌دهد.

جدیدترین دستاورد بیت‌کوین با توجه به نامگذاری آن به عنوان یکی از دارایی‌های بی‌ثبات، ویژگی ترقی دارایی کریپتو را نشان می‌دهد. جالب توجه است، طرفداران ادعا کرده‌اند که با رسیدن بیت‌کوین به بلوغ که با پذیرش بالاتر تعریف می‌شود، دارایی کمتر ناپایدار خواهد بود و مشابه با سایر دارایی‌ها معامله می‌شود.

ارزش معاملات بیت کوین نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارد و با ۲۰ میلیارد دلار معامله، حجم بازار بالاتر رفته است. ارزش بازار ارز اول بازار در حال حاضر ۳۷۰ میلیارد دلار است.

پنجشنبه این هفته شاخص جدید قیمت مصرف کننده در آمریکا اعلام می‌شود که معمولا این شاخص اثرگذاری زیادی روی بازار‌های مالی از جمله طلا، بازار‌های سهام و ارز‌های دیجیتال دارد. احتمالا با اعلام عدد جدید این شاخص، بیت کوین مسیری جدید را در پیش بگیرد و از بلاتکلیفی که این روز‌ها دچار آن شده خارج شود.

ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر کم‌تر از یک تریلیون دلار است. بیت کوین، پادشاه ارز‌های دیجیتال، در این هفته به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. از بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، تنها ریپل (XRP) بوده است که در هفت روز گذشته بیش از ۸ درصد افزایش قیمت داشته است.

ناگفته نماند که قیمت بیت‌کوین همیشه ماه اکتبر را در امنیت به‌سر برده است. همچنین در گزارش وزارت کار آمریکا سیگنال‌هایی مبنی افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو به‌چشم می‌خورد که قادر است به افت قیمت پادشاه ارز‌های دیجیتال کمک کند.

در حال حاضر فعالان بازار دست بیت‌کوین را گرفتند و فعلا آن را در محدوده حمایت ۱۹ هزار دلار نگه داشته‌اند. اگر این تلاش‌ها شکست بخورند، سقوط بیت‌کوین به زیر سطح ۱۸ هزار و ۹۵۰ دلار محتمل است. در نقطه مقابل، پیروزی و صعود تا جایگاه ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار قابل پیش‌بینی است./فرادید

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: