دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
قیمت بتی کوین امروز با ۰.۵۷ درصد افزایش نرخ به ۱۹,۱۴۰ دلار معادل ۶۳۵,۵۲۲,۰۷۹ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین بار دیگر در مسیر صعودی حرکت کرد اگرچه این رشد قیمت ناچیز بود. امروز ۲۱ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۵۷ درصدی به ۱۹,۱۴۰ دلار معادل ۶۳۵,۵۲۲,۰۷۹ تومان رسید.

امروز بازار ارز‌های دیجیتال به جز چند استثنا، با نوساناتی کوچک همراه است. بیت کوین امروز افزایش قیمت داشته، اما میزان رشد آن حتی به نیم درصد هم نمی‌رسد.

هم اکنون بیت کوین با نرخ ۱۹,۱۴۰ دلار معامله می‌شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی افتی ۴.۵ درصدی داشته است. مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۲۱.۳۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۳۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۷۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۶۴ میلیارد دلار است که ۱۲.۱۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۰۵ میلیارد دلار است که ۶.۲۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۵.۹۲ میلیارد دلار است که ۹۴.۴۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

فعالان بازار ارز‌های دیجیتال تا امروز توانسته اند قیمت بیت کوین را در حوالی همین ۱۹ هزار دلار حفظ کنند، اما قطعا امروز با آمار اقتصادی که توسط آمریکا منتشر می‌شود، تغییرات زیادی در نرخ بیت کوین ایجاد خواهد شد. امروز تکلیف بسیاری از بازار‌های مالی روشن خواهد شد و مجددا قیمت‌ها با نوسانات شدیدی مواجه خواهند شد.

هم‌اکنون همه‌ی نگاه‌ها معطوف به داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده‌ی ایالات متحده برای ماه سپتامبر است که باید امروز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) منتشر شود؛ سرمایه‌گذاران امیدوار هستند گزارش تورم در ماه سپتامبر بتواند بر تصمیم فدرال رزرو در خصوص میزان افزایش نرخ بهره در جلسه‌ی بعدی آن در ماه نوامبر تاثیر مثبت بگذارد.

ولی نشانه‌ی مثبت و امیدوارکننده‌ای که در این روز‌ها در رفتار قیمت بیت کوین مشاهده می‌شود، این است که گاو‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) تاکنون اجازه نداده‌اند پادشاه ارز‌های دیجیتال به کف قیمت ماه ژوئن سقوط کند؛ همین مسئله باعث بهبود عملکرد بیت کوین در مقایسه با نزدک و S&P ۵۰۰ شده است./فرادید

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: