دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
قیمت بیت کوین امروز ۲۳ مهرماه با ۱.۴۵ درصد کاهش نرخ به ۱۹۱۸۹ دلار معادل ۶۳۸۱۴۹۵۳۱ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۳ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۴۵ درصد به ۱۹۱۸۹ دلار معادل ۶۳۸۱۴۹۵۳۱ تومان رسید.

بازار ارز‌های دیجیتال در حال رشد است و ارزش کل بازار با ۲٫۷۹ درصد افزایش به ۹۴۴٫۲۴ میلیارد دلار رسیده است. همچنین حجم کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته با ۹۳٫۶۲ درصد افزایش به ۲٫۷۹ میلیارد دلار رسید. بیت کوین در «کوین مارکت کپ» با ارزش بازار زنده ۳۷۹ میلیارد دلار در رتبه اول بازار کریپتو قرار دارد.

بیت کوین در تلاش است تا از اولین سطح حمایت در ۱۸,۸۴۳ دلار به سمت بالا حرکت کند، ولی این حرکت صعودی دائما به سد محکمی برخورد می‌کند؛ این سد محکم در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹,۴۸۲ دلار) قرار دارد. هر بار که بیت کوین خود را به این سطح می‌رساند، خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) فورا اقدام به فروش کرده و قیمت را کاهش می‌دهند.

این‌طور به نظر می‌رسد که بلاتکلیفی بازار و نگرانی سرمایه‌گذاران از آینده‌ی اقتصاد در حال حاضر، بزرگ‌ترین مانع بیت کوین برای حرکت به سطوح بالاتر باشد. تصمیم‌های سختگیرانه‌ی بانک‌های مرکزی نیز کار پادشاه ارز‌های دیجیتال را سخت‌تر از قبل کرده‌اند. ظاهرا هیچ نشانه‌ای از این‌که فدرال رزرو بخواهد از موضع فعلی خود - برای افزایش نرخ بهره - دست بردارد، مشاهده نمی‌شود.

ویل کلمنته، یکی از فعالان بازار ارز‌های دیجیتال، اعتقاد دارد بیت کوین به خودی خود یک پوشش امن در برابر خطر کاهش ارزش سرمایه‌ی افراد است؛ در نتیجه، به اعتقاد وی، با افزایش بی‌ثباتی بازار، ارزش بیت کوین افزایش خواهد یافت.

پل تئودور جونز، از جمله معامله‌گران مشهوری است که هم‌چنان به آینده‌ی بیت کوین امیدوار هستند؛ وی معتقد است روند قیمت بیت کوین به زودی صعودی خواهد شد.

شکسته شدن سطح ۱۸,۸۴۳ دلار و بسته شدن قیمت بیت کوین در زیر آن می‌تواند قیمت را به منطقه‌ی حمایت ۱۸,۱۲۵ تا ۱۷,۶۲۲ دلار بکشاند. انتظار می‌رود گاو‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند) با تمام توان از این منطقه دفاع کنند؛ زیرا اگر آن‌ها در انجام این کار شکست بخورند، احتمالا نتایج فاجعه‌باری برای بیت کوین رقم خواهد خورد. در این صورت، قیمت پادشاه ارز‌های دیجیتال ممکن است تا ۱۵,۸۰۰ دلار و سپس تا ۱۵,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

ولی شکسته شدن خط روند نزولی و صعود قیمت بیت کوین به بالای آن را می‌توان به عنوان نخستین نشانه از تقویت گاو‌ها در بازار تلقی کرد. آن‌گاه پس از صعود قیمت بیت کوین به بالای ۲۰,۵۰۰ دلار، می‌توان به بهبود روند قیمت آن امیدوار بود. این اتفاق می‌تواند شرایط را برای افزایش احتمالی قیمت تا سطح ۲۲,۸۰۰ دلار فراهم کند.

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار