دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
قیمت بیت کوین امروز ۲۶ مهرماه با ۱.۶۸ درصد افزایش نرخبه ۱۹,۵۲۷ دلار معادل ۶۴۹,۵۵۱,۴۵۰ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین با ادامه حرکت در مسیر صعودی به کانال ۲۰ هزار دلار نزدیک شد. امروز ۲۶ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۶۸ درصد به ۱۹,۵۲۷ دلار معادل ۶۴۹,۵۵۱,۴۵۰ تومان رسید.

بازده هفتگی بیت کوین با این رشد سرانجام از محدوده منفی خارج شد و هم اکنون حدود نیم درصد است. طی شبانه روز گذشته حدودا ۲۲ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار این ارز ۳۷۳ میلیارد دلار است.

برخی از تحلیلگران نسبت به آینده‌ی قیمت پادشاه کریپتو خوش‌بین هستند و معتقدند بیت کوین در کوتاه مدت دوباره وارد یک مسیر صعودی خواهد شد. یکی از این تحلیلگران، تونی گینیا است. به اعتقاد وی، بیت کوین تا پیش از پایان سال جاری یک روند صعودی محدود را آغاز خواهد کرد.

بر اساس توییت‌های اخیر تونی گینیا، بیت کوین در حال تشکیل یک الگوی مثلث نزولی است. این الگو سطح مقاومت بیت کوین را در محدوده‌ی قیمتی ۲۲ تا ۲۴ هزار دلار نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت کوین پیش از ادامه‌ی روند نزولی خود - تا قبل از پایان اکتبر - تا این سطح مقاومت افزایش یابد.

گینیا پیش‌بینی می‌کند، بیت کوین با نزدیک شدن به ماه ژوئن ۲۰۲۳، یک بار دیگر دچار افت قیمت قابل توجهی شده و تا محدوده‌ی بین ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار سقوط کند. ولی پس از این اتفاق، روند قیمت بیت کوین پایان سال ۲۰۲۳ صعودی خواهد بود و تا اوایل سال ۲۰۲۴ به ۲۶.۵ هزار دلار خواهد رسید.

بازار کریپتو، از جمله بیت‌کوین، به دلیل انعطاف‌پذیری و ظرفیت بازگشتش مشهور است. در هشت سال گذشته، کارشناسان مختلف مالی به طور مداوم پیش‌بینی کرده‌اند که حباب بیت‌کوین به زودی خواهد ترکید. با این حال، این کوین همچنان مورد تقاضا است و سرمایه‌گذاران بیت‌کوین همچنان بازده قابل توجهی برای این رمزارز انتظار دارند.

نیازی به گفتن نیست که حرکت قیمت بیت‌کوین بر ارزش بازار آن نیز تأثیر داشت. زمانی که قیمت کریپتو در ۳۰ جولای به اوج خود رسید، ارزش بازار نیز افزایش یافت و به ۴۶۹ میلیارد دلار رسید.

در ۱۹ سپتامبر، ۶۲۰ هزار توکن بیت‌کوین به همه صرافی‌ها اضافه شد، بر اساس شاخص ورودی Santiment در حال حاضر ۱۱,۸۷۹,۲۰۰,۰۰۰ دلار بیت‌کوین برای فروش در هر زمان موجود است.

موارد ذکر شده ممکن است خبر خوبی برای سرمایه‌گذاران باشد. به خصوص که بسیاری این را فرصت خوبی برای خرید بیت‌کوین با قیمت پایین می‌دانند. در حالی که بیت‌کوین هنوز بیش از ۶۹ درصد با سطح ۶۹۰۰۰ دلار فاصله دارد، خوش‌بینی‌های زیادی در بین کاربران وجود دارد.

تغییرات قیمت بیت کوین در شرایطی رخ می‌دهد که اخیرا رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف پدر پولدار، پدر بی پول، به مخاطبان خود توصیه کرده بیت کوین بخرند. کیوساکی که به خاطر موفقیت در سرمایه گذاری در ملک در دهه ۹۰ میلیادی و بحران مسکن در سال ۲۰۰۸ شهرت یافته، گفته که دیگر املاک و مستغلات را وصیه نمی‌کند، بلکه توصیه اش خرید بیت کوین است./فرادید

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار