دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹
قیمت بیت کوین امروز ۲۷ مهرماه با ۱.۲۷ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۳۱۶ دلار معادل ۶۴۳,۲۶۸,۷۵۸ تومان رسید.

به گزارش آوای خزر، بیت کوین بار دیگر با افت قیمت همراه شد. امروز ۲۷ مهرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۲۷ درصد به ۱۹,۳۱۶ دلار معادل ۶۴۳,۲۶۸,۷۵۸ تومان رسید.

نوسان هفتگی بیت کوین به مثبت ۲ درصد رسیده است. تا ساعتی پیش، وضعیت بیت کوین بهتر از این هم بود و تا نرخ ۱۹۶۶۰ دلار هم بالا رفت، اما پس از آن قیمت کمی کاهش یافت. با این حال هنوز رنگ تابلو این ارز دیجیتال سبز است.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۸ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار آن نیز ۳۷۵ میلیارد دلار است.

رشد امروز قیمت بیت کوین در شرایطی ثبت شده که شاخص ترس و طمع این ارز همچنان در محدوده ترس قرار دارد. با این حساب به طور کلی بازار همچنان اعتماد زیادی به بالا رفتن قیمت ندارد و فعلا دیدگاه کلی، احتمال افت بیشتر قیمت این ارز است.

بر اساس گزارش اخیر موسسه‌ی سانتیمنت، قیمت بیت‌کوین (BTC) علائمی را از آغاز یک حرکت صعودی نشان می‌دهد. هم‌چنین، هش‌ریت بیت‌کوین نیز با وجود پایین بودن قیمت آن، به بالاترین حد خود رسیده و سقف جدیدی را تشکیل داده است.

ویس کریپتو، بازوی تخصصی آژانس رتبه‌بندی ویس در حوزه‌ی ارز‌های دیجیتال، در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) اعلام کرد، علی‌رغم عملکرد نسبتا ضعیف بازار در هفته‌ی گذشته، بر اساس برخی از اندیکاتور‌های تکنیکال، پرچم‌دار ارز‌های دیجیتال یعنی بیت‌کوین، ممکن است در آستانه‌ی یک بریک اوت قرار داشته باشد.

در این گزارش آمده است که «وضعیت بیت کوین از نظر تکنیکال بسیار صعودی است.»

باید توجه داشت که قیمت بیت کوین به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹,۴۱۰ دلار) رسیده؛ گاو‌ها نیز تلاش می‌کنند تا وضعیت بیت کوین را در بالای محدوده‌ی بین میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (۱۹,۶۹۱ دلار) و خط روند نزولی بهبود ببخشند.

اگر گاو‌ها بتوانند به هدف‌شان برسند، قیمت بیت کوین می‌تواند تا سطح مقاومت قدرتمند ۲۰,۵۰۰ دلار صعود کند. این سطح از ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تاکنون به عنوان یک مانع قدرتمند در برابر بیت کوین عمل کرده است.

بنابراین، شکسته شدن این سطح و بسته شدن قیمت بیت کوین در بالای آن می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کاهش فشار فروش باشد. آن‌گاه قیمت بیت کوین به راحتی می‌تواند تا سطح ۲۲,۸۰۰ دلار صعود کند؛ زیرا پس از سطح مقاومت قدرتمند ۲۰,۵۰۰، مقاومت دیگری در برابر بیت کوین وجود ندارد.

اگر قیمت بیت کوین با برخورد به خط روند نزولی به سمت پایین بازگشته و به زیر ۱۸,۸۴۳ دلار سقوط کند، تمام پیش‌بینی‌های صعودی در کوتاه‌مدت بی‌اعتبار خواهند شد.

چنین اتفاقی نشان می‌دهد خرس‌ها (معامله‌گرانی که به دنبال کاهش قیمت‌ها هستند) با افزایش قیمت، به طور گسترده اقدام به فروش می‌کنند. در این صورت، قیمت بیت کوین ممکن است تا منطقه‌ی حمایت قوی بین ۱۸,۱۲۵ تا ۱۷,۶۲۲ دلار سقوط کند.

انتهای پیام/1005

برچسب ها: قیمت بیت کوین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: