دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: غرب به دنبال ایران غیرهسته‌ای، غیردینی با دولتی سکولار و توسری خور است که فقط کدخدا را به رسمیت شناخته و همانند آل سعود به گاوی شیرده تبدیل شده و به هژمونی غرب و آمریکا در منطقه حساس خاورمیانه کمک نماید.

به گزارش آوای خزر،حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان، پیرامون حوادث اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از آنجا که نظام سلطه در رأس آمریکای جنایتکار ماهیت پلید خود را در مواجهه با انقلاب اسلامی در خطر می‌بیند و هراسی که از ایران قوی در راستای الگو شدن و پذیرش از سوی سایر ملت‌ها احساس می‌کند از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در صدد تقابل با نظام اسلامی بوده و از انواع هجمه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بهره جسته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اذعان کرد: آمریکا در یکی دو سال اخیر، آخرین تیر ترکش خود را که همان جنگ شناختی و رسانه‌ای است با استفاده از پیام رسانه‌های بین‌المللی و شبکه‌های ماهوارهای و امپریالیسم خبری با کمک ایادی و نفوذی‌های داخلی خود نظیر سلبریتی‌ها شروع نموده و تلاشی به جهت تغییر شناخت جامعه ایرانی از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و حاکمیت دینی به راه انداخته است.

به گفته وی، امریکا به دنبال آن است که جامعه ایرانی را به این باور برساند که نظام و حاکمیت دینی کارآمدی خاصی ندارد و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... جامعه ناشی از این نوع حاکمیت بوده و تلاش گسترده‌ای را برای گسترش ایسم‌های غربی نظیر فمینیسم، سکولاریسم و لیبرالیسم و گسترش ابتذال فرهنگی و هجمه به نمادهای دینی آغاز نموده و جنگ احزاب رسانه‌ای را علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداخته است.

سادات یادآوری کرد: دشمن در بستر برخی مشکلات موجود اقتصادی و بحران هویتی در بین نسل جوان و نوجوان متاثر از فضای مجازی، هجمه همه‌جانبه‌ای علیه ایران آغاز کرده لیکن با بصیرت مردم فهیم و انقلابی و رهنمودهای رهبری این تلاش‌ها تاکنون ناکام مانده است.

وی در ادامه افزود: جهاد تبیین که بیت‌الغزل فرمایشات مقام معظم رهبری است یکی از مهم‌ترین راهکارها در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است بدین معنا باید شب و روز تبیین کنیم که هرجا رشد و تعالی و بالندگی وجود دارد به نظریه اسلام و انقلاب باز می‌گردد و هرجا رکود و ایستایی و انحراف مشاهده می‌شود به جهت فاصله گرفتن از نظریه انقلاب و رهبری است.

وی ادامه داد: غرب به دنبال ایران غیرهسته‌ای، غیردینی با دولتی سکولار و توسری خور است که فقط کدخدا را به رسمیت شناخته و همانند آل سعود به گاوی شیرده تبدیل شده و به هژمونی غرب و آمریکا در منطقه حساس خاورمیانه کمک نموده و ماهیت پلید رژیم منحوس صهیونیستی را حفظ نماید.

سادات تصریح کرد: فضای مجازی این روزها به جولانگاه و نبرد بین ولایت الهی و ولایت شیطان تبدیل شده و شیطان پرست‌های عالم در صدد خاموش کردن نور الهی و ایمان هستند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار