دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خبر داد
حضور خبرنگاران خارجی در رویدادهای اقتصادی مازندران
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران از حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش رویدادهای بین‌المللی مازندران در کنار رسانه‌های داخلی خبر داد.

 به گزارش آوای خزر از مرکز مازندران، عباس مهدوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به 3 رویداد اقتصادی مازندران و پوشش رسانه‎ای این برنامه‌ها اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات، پایگاه‌های خبری و صداوسیمای مرکز مازندران نیز در قالب پوشش زنده و اطلاع‌رسانی ملی با این رویدادها همراهی می‌کنند.

 وی افزود: علاوه بر رسانه‌های استانی و کشوری، 6 خبرنگار از رسانه‌های خارجی برای پوشش هجدهمین اجلاسیه اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مازندران و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران حضور خواهند یافت.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران اظهار داشت: پوشش فراملی این رویدادها در شرایط کنونی در سطح بین‌المللی و کشورهای همسایه بازتاب خوبی را به دنبال خواهد داشت.

 مهدوی بیان کرد: در آستانه برگزاری سه رویداد مهم اقتصادی در مازندران، رسانه‌های استان در پوشش اخبار این رویدادها تعامل و تلاش بسیاری خوبی داشتند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی رویدادهای اقتصادی مازندران از حضور خبرنگار خبرگزاری بی‌المللی تصویری ایران‌پرس در همایش‌های بین‌المللی مازندران برای پوشش فرامرزی این رویدادها خبر داد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری مازندران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ایفا می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: مازندران در روزهای ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه شاهد دو همایش بین المللی و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان خواهد بود.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها