دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
گزارش تصویری
مردم قدرشناس روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه عصر ديروز از احمد بذری قهرمان کشتی (مدال آور طلای مسابقات آسیائی فلیپین) به شایستگی استقبال کردند .


به گزارش آوای خزر از گلوگاه، احمد بذري مدال آور طلای مسابقات آسیائی فلیپین عصر روز گذشته با استقبال پُرشور اهالي روستاي قلعه پايان گلوگاه به زادگاهش بازگشت.
مراسم استقبال از احمد بذری کشتی گیر گلوگاهی تیم ملی جوانان پس از قهرمانی در مسابقات جوانان آسیا با حضور دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه، ستاری رئیس هیأت کشتی، رحمانی بخشدار و اهالی روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه برگزار گردید.


محمدرضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه در مراسم استقبال از احمد بذری اظهار داشت: جوانان مستعد شهرستان گلوگاه مایه افتخار جمهوری اسلامی، استان مازندران بویژه شهرستان هستند.




وی افزود: این پیروزی و موفقیت غرورآفرین و افتخارآفرین  ورزشکار دوست داشتنی و خوش آتیه گلوگاهی باعث سنگینی مسئولیت مدیران شهرستان در ادای دین به این قهرمانان و توجه و عنایت ویژه به ورزشکاران این رشته و سایر رشته ها خواهد شد.


احمد بذري نيز در حاشيه مراسم استقبال، در گفتگو با خبرنگار ما در گلوگاه گفت: مسابقات آسيائي فليپين روز 16 و 17 خرداد برگزار شد كه كشور ما با 8 شركت كننده در چهار وزن توانست 3 مدال طلا و يك مدال نقره را از آن خود كند .
اين قهرمان مازني با اشاره به بالا بودن سطح خوب مسابقات افزود: پس از رقابت با چهار كشور كره جنوبي ، ژاپن ، مغولستان و هند  و شكست آنها توانستم با كسب مدال طلا ،‌ حائز رتبه برتر در وزن 74 Kg  شوم .





احمد بذري رمز موفقيت خود را تلاش و تمرين با استاد خود، جهان پهلوان اصغري و دعاي خير پدر ، مادر و اهالي روستاي قلعه پايان بيان كرد و يادآور شد: مسابقات جهاني جوانان كشور فرانسه، دو ماه آينده در اين كشور برگزار می‌شود كه اميدوارم با كسب رتبه برتر اين دوره از مسابقات، براي كشورم ايران مدال طلا را به ارمغان بياورم.
شایان ذکر است احمد بذری در این مسابقات که به میزبانی کشور فیلیپین برگزار گردید در وزن 74 کیلوگرم با شکست حریفانی از کره،ژاپن،  مغولستان و هند بر سکوی نخست مسابقات قرار گرفت.
احمد بذري متولد سال 76 ، 19 ساله اهل روستاي قعله پايان ، 7 سالگي كشتي را در زادگاهش زير نظر اساتيد و قهرمانان بين المللي چون اصغر و مهدي بذري آغاز کرد و از آن زمان تا كنون حائز مقام اول نونهالان، نوجوانان و جوانان كشور، مقام سوم آسيائي نوجوانان ، مقام دوم مسابقات جام پيروزي تركيه، مقام اول جوانان آسيا و مقام سوم مسابقات بين الملي باكو، قهرماني مسابقات روز كودك شد.
انتهای پیام/ 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار