دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
به همت سپاه کربلا؛
رزمایش بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی مازندران ۷ تا ۱۴ بهمن اجرا می‌شود
مسوول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا گفت: رزمایش مداحان و هیئت‌های مذهبی مازندران ۷ تا ۱۴ بهمن‌ماه در ایام ماه مبارک رجب اجرا می‌شود.
آوای خزرآزاده بابانژاد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام ماه مبارک رجب و ولادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام رزمایش ملی جهادگران فاطمی ۲ خاص قشر مداحان و هیئات مذهبی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این رویداد در استان مازندران نیز با آمادگی هیئات مذهبی به اجرا در می‌آید، در این زمینه مسوول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا می‌گوید: رزمایش ملی جهادگران فاطمی ۲ با حضور میانداران خدمت ناظر به امر "میاندار هیات، میاندار خدمت" از ۷ تا ۱۴ بهمن از جمعه تا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بلال زاهدی اعلام کرد که ۶ بهمن‌ماه همزمان با حماسه مردم آمل افتتاحیه این رزمایش در مازندران به میزبانی سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان از ۹ صبح در حسینیه عاشقان ساری برگزار می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای بروز و ظهور ویروس منحوس کرونا با عنوان مواسات و احسان برگزار شده است؛ از فعالیت هیئات مذهبی همگام با اقشار دیگر مردم در کمک به نیازمندان گفت.

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اطعام در مراسمات مذهبی، برپایی مواکب، پویش شیفت ایثار، جهیزیه، اهدای بسته معیشتی به مداحان معسر، اهدای لوازم التحریر، نذر نان  و خرما و ... توسط جامعه هیئات و مداحان مازندران از دیگر مواردی بود که بلال زاهدی در راستای کمک مومنانه عنوان کرد.

آماده‌سازی ۲ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار قرص نان، اهدای خون، کمک به ساخت دو خانه محروم و یک پایگاه اورژانس نیز از مواردی است که به گفته مسوول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا در هفته پیش رو (۷ تا ۱۴ بهمن‌ماه) به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام توسط این سازمان در استان مازندران انجام می‌گیرد.

زاهدی اعلام کرد که تجلیل از ۱۰ هیئت برتر اعم از خواهر و برادر، تجلیل از پیرغلامان، و همچنین تجلیل از خانواده شهیدان جهادگر مصطفی نوروزی و احمد صالحی مله نیز در خلال ویژه برنامه‌های جهادگران فاطمی ۲ برگزار می‌شود.

او همچنین از برپایی نمایشگاه ابتکارات و عملیات‌های یکی دو سال اخیر در نهضت سراسری کمک مومنانه توسط جامعه بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه کربلا در هفته پیش رو خبرداد که شامل یک غرفه خواهران و پنج غرفه برادران است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها