دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
جام جهانی کشتی آزاد 2016 ـ آمریکا؛
تیم ملی کشتی ایران در فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد، 5 بر 3 روسیه را شکست داد و برای هفتمین بار قهرمان شد.
به گزارش آوای خزر،مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2016 ـ آمریکا امسال به میزبانی شهر لس آنجلس برگزار شد و ملی پوشان کشورمان در فینال این رقابت‌ها به مصاف روسیه رفتند تا هفتمین عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کنند.
حسن رحیمی آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه فینال، مقابل حاجی مراد رشیداف قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید و بواسطه اینکه حسن رحیمی در پایان این رقابت، امتیاز درشت کسب کرده بود به عنوان فرد پیروز دستش بالا رفت.
مسعود اسماعیل‌پور آزادکار وزن 61 کیلوگرم کشورمان در دومین مسابقه فینال، رو در روی ویکتور راسادین قرار گرفت و توانست با نتیجه 12 بر 6 حریف خود را از پیش رو بردارد و دومین امتیاز را برای ایران رقم بزند.
میثم نصیری آرادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در سومین مسابقه فینال، با ماگومد قربان علی‌اف سرشاخ شد و با نتیجه 4 بر 1 کشتی را به حریف واگذار کرد تا روسیه نخستین امتیاز را از ایران دشت کند.
مصطفی حسین خانی آزادکار وزن 70 کیلوگرم کشورمان در چهارمین مسابقه فینال، مقابل خلیل امین‌اف قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 10 بر 1 این حریف روس را شکست دهد.
حسن یزدانی آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در پنجمین مسابقه فینال، با ختیگ سابالوف تن به تن شد و با نتیجه 14 بر 4 این قهرمان جهان روسی را شکست داد.
علیرضا کرمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان در ششمین مسابقه فینال، رو در روی شامیل کودیا ماگومدوف ایستاد و با نتیجه 6 بر 3 متحمل شکست شد.
امیر محمدی آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان در هفتمین مسابقه فینال، به مصاف عبدالسلام گادیسوف رفت که در پایان،  کشتی را بانتیجه 8 بر 3 به حریف واگذار کرد.
کمیل قاسمی آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان در هشتمین و آخرین مسابقه فینال، با مرادین خوشحوف سرشاخ و با نتیجه 3 بر 2 بر حریف روس خود چیره شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران برای هفتمین بار جام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد را به خود اختصاص داد و تیم ملی کشتی روسیه نیز به نایب قهرمانی این رقابت‌ها رضایت داد.
تیم ملی کشتی روسیه شش بار عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد را کسب کرده است.
آزادکاران ایران پیش از این مسابقه ابتدا تیم جمهوری آذربایجان را با نتیجه 5 بر 3 شکست دادند و پس از آن نیز با اقتدار، 8 بر صفر هند را مغلوب کردند و در خاک آمریکا با نتیجه 4 بر 4 بواسطه قانون امتیاز شماری تیم میزبان را از سر راه برداشتند و راهی فینال این رقابت‌ها شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: