دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا خبر داد:
تهیه ۱۸ مستند از حضور کاروان‌های راهیان نور مازندرانی
۱۸ مستند روایی و گزارشی از حضور کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات و همچنین خدمت رسانی‌های ستاد راهیان نور سپاه کربلا به زائرین مازندرانی سرزمین نور تولید شده است.

زهرا شریفی - آوای خزر: علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگاران در تشریح اقدامات قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی راهیان نور گفت: راهیان نور، حرکتی برای زنده نگه‌داشتن و پاسداشت فرهنگ ناب دفاع مقدس است فرهنگی زندگی بخش و تکرار یک جامعه آرمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «راهیان نور مصداق «جهاد تبیین» جهاد ملت ایران و آینه تمام‌نمای مقاومت و ایثار و جان‌فشانی جوانان ایرانی و تبلور غیرت دینی و ملی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ترویج، تبلیغ و تبیین این فرهنگ باید هنرمندانه به تصویر کشیده شود تا آحاد جامعه به ویژه نسل آینده ساز و جوان از رشادت‌ها، حماسه‌ها که با خودباوری و ولایت مداری شهدا همراه بود، آگاه شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: تصویر به هنرمندانه کشیدن راهیان نور اگر با تبیین بلیغ همراه نباشد قطعا راهی برای اثربخشی در اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: این معاونت برای تبیین بلیغ و به تصویر کشیدن هنرمندانه این فناوری نوین، قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی با محوریت گروه تلویزیونی این معاونت را راه اندازی کرد.

ابراهیمی ادامه داد: با آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از بهمن ۱۴۰۱ تا پایان عید امسال، ۴۸ اثر تلویزیونی توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی استان مازندران با حضور گروه‌های مستندساز و خبری گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور تولید شده است.

وی افزود: ۱۸ مستند روایی و گزارشی از حضور کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات و همچنین خدمت رسانی‌های ستاد راهیان نور سپاه کربلا به زائرین مازندرانی سرزمین نور تولید شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از تهیه یک مستند داستانی با عنوان «روایت محجوب» خبر داد و گفت: همچنین ۴ برنامه تلویزیونی شامل یک برنامه با موضوع تبیین سیره شهدا و چرایی حضور خادمین و زائر اولی‌ها و پیامد‌ها و نتایج این حضور‌ها در سرزمین نور برای نسل جوان و نوجوان و ۳ برنامه تلویزیونی از حضور فرمانده سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور در این قرارگاه تهیه و تولید شده است.

ابراهیمی تهیه و انتشار ۱۵ کلیپ و نماهنگ تلویزیونی با موضوع روایت‌های تبیینی به روز از سیره شهدا و تشریح چگونگی رقم خوردن عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس و نمایش هنرمندانه از حضور و زیارت کاروان‌های مازندرانی را از دیگر برنامه‌های رسانه‌ای راهیان نور برشمرد.

تهیه ۱۸ مستند از حضور کاروان‌های راهیان نور مازندرانی

وی ادامه داد: ۳ پخش زنده تلویزیونی با همکاری صداوسیما مرکز مازندران از جمله برنامه سال تحویل و ویژه برنامه عید نوروز در یادمان شهدای هفت تپه و یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا، تهیه و ارسال ۴ گزارش خبری از حضور زائرین مازندرانی در سرزمین نور و نیز گزارش خدمت رسانی‌های ستاد راهیان نور سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور و تهیه و تولید ۲ تیزر تلویزیونی از دیگر تولیدات این قرارگاه بود.

ابراهیمی گفت: علاوه بر تولید مستند‌های تلویزیونی، این قرارگاه قریب به ۱۰۰ خبر از اردو‌های راهیان نور تولید و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شد که شامل: ۱۱ گزارش خبری، ۳۸ گفت و گوی اختصاصی خبری، ۳۵ گزارش تصویری، ۱۵ خبر برگزاری برنامه‌ها بود که با همکاری خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری کشوری، استانی و محلی، بیش از ۱۰۰۰ خبر نشر و بازنشر صورت گرفته است.

وی افزود: معاونت روابط عمومی سپاه کربلا تمام تلاش خود را برای فناوری راهیان نور که به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس است، بکار گرفته تا با جهاد روایت در استحکام و مقاومت بنیان پرشکوه انقلاب اسلامی در هماورد جنگ نرم، اثرگذار باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار