دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
با حضور روح الله سلگی
اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی‌تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران افتتاح شد
اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران با هدف تامین امنیت غذایی و جلوگیری از وابستگی در این زمینه، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ساری افتتاح شد.
ابراهیم فلاح - آوای خزر: روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی مازندران در افتتاحیه اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران که در ساری - اتاق تعاون - رقم خورد، مازندران را لنگرگاه تغذیه و صنایع غذایی کشور عنوان کرد.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل و تاسیس این اتحادیه، اظهار داشت: در تمام برنامه‌ها و چشم انداز‌های استان مازندران صنایع تبدیلی در راس امور است و هیچ برنامه و چشم اندازی در استان نوشته نشده مگر به اهمیت صنایع تبدیلی کشاورزی و غذایی توجه ویژه داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: این استان با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند هاب صنایع تبدیلی منطقه تبدیل شود.
 
اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی‌تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران افتتاح شد
سلگی با بیان اینکه بخشی از موانع صادرات ضعف در صنایع تبدیلی و تکمیلی است، افزود:  کار بسیار ارزشمند تشکیل صنایع تبدیلی عزم استان را برای کمک  به توسعه صنایع تبدیلی نشان می‌دهد و به ویژه حضور جوانان را در این عرصه نیکو دانست.

 در این مراسم رضا رستمی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی کشور به تشریح شکل گیری و اهداف اتحادیه پرداخت و افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت جهت مردمی کردن اقتصاد و مشارکت مردم در این امور به همت تعدادی از شرکت‌های تعاونی در چهار گروه باغی، شیلاتی، زراعی و دام طیور این اتحادیه نخستین بار در کشور و در استان مازندران تاسیس شده است.
 
اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی‌تکمیلی کشاورزی و غذایی مازندران افتتاح شد
رستمی به تنوع محصول در استان و فقدان صنایع تبدیلی آن اشاره کرد و گفت: کلید توسعه روستا صنایع تبدیلی است؛ در مناطقی که محصول منحصر بفرد خود را دارد با تشکیل تعاونی‌ها و استقرار صنایع می‌توان ضمن کمک به امنیت غذایی، به رشد و توسعه روستا‌ها نیز کمک کرد.

در ادامه نیز آقایان جعفریان رییس هئیت مدیره و اسلامی بازرس این اتحادیه در خصوص ضرورت توجه به این بخش و رفع موانع تولید توضیحاتی دادند و به ظرفیت‌های این شرکت‌ها پرداختند.

 به گزارش خبرنگار ما، در این جلسه حاج آقا عالی مشاور استاندار، رجبی مدیرکل حوزه استاندار، رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه مازندران و تعدادی از مدیران شرکت‌ها و اعضای اتحادیه شرکت‌های تعاونی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و غذایی کشور حضور داشتند.
 

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار