دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
مدیرکل محیط زیست مازندران:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران، "حفاظت از حریم سازمان" را شاخصه مهم روابط عمومی‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و حریم سازمان، با کارکنان آن به ویژه روابط عمومی‌هاست که در نوک پیکان ارتباطات سازمانی قرار دارند.
آوای خزرآزاده بابانژاد: به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی و تقدیر از کارشناسان و رابطان روابط عمومی محیط زیست شهرستان‌های مازندران روز شنبه در عباس‌آباد برگزار شد.
 
دکتر عطااله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: دنیا ارزش ارتباطات و و روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم دانسته و به صورت تخصصی دنبال می‌کند، در محیط زیست نیز نیازمند این حوزه هستیم و بخشی از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های استراتژیک سازمانی برگرفته از استخراج مسائل روز از سوی روابط عمومی است.

او با بیان اینکه هر خبری که از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود، در افکار عمومی تأثیرگذار است، افزود: آنچه باید مورد توجه قرار داد این است که مبنای تمامی خبر‌ها امیدآفرینی، نشاط و انگیزه برای تلاش بیشتر در جامعه باشد.
 
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اظهار کرد: کار روابط عمومی، تخصصی و حرفه‌ای است و روابط عمومی در اداره‌کل علاوه بر اطلاع‌رسانی، باید به اطلاع‌یابی و رصد مسائل حوزه محیط زیست بپردازد.
 
کاویان با اشاره به اهمیت تمرکز روی اخبار و حوادث و مدیریت افکار، از روابط عمومی‌های محیط زیست استان خواست که  پل ارتباطی بین اداره‌کل، اداره و یا پارک ملی با مردم باشند، فضای مجازی را رصد و پایش کنند تا بتوانند پاسخگو باشند و در کوتاهترین زمان واکنش مناسب نشان بدهند.

او با بیان اینکه اخبار مرتبط با بخش تولید و سرمایه‌گذاری از حساسیت بالایی برخوردار است، از روابط عمومی‌ها خواست تا با اطلاعات کامل نسبت به درج اخبار در این حوزه اقدام کنند.
 
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست با اشاره به توصیه‌های رهبری در امور ارتباطات و روابط عمومی‌ها مبنی بر "رفتار صادقانه و دور از زبان فریب" و "پرهیز از افراط و تفریط در اطلاع‌رسانی" بیان کرد: اخبار تمامی شهرستان‌ها را رصد می‌کنم؛ نباید بیشتر از آنچه عملکرد داشتیم را نشان بدهیم و نباید اتفاقات کوچک یا بزرگ را در خارج از حد و اندازه خود منتشر کنیم.
 
کاویان با تأکید بر اقدامات ابتکاری به ویژه "جهاد تبیین" که مد نظر رهبری است، از روابط عمومی‌ها خواست تا با مداقه و دقت لازم در انتشار اخبار روشنگرانه و تبیین موضوعات اقدام کنند.

او در پایان سخنان خود، اعلام کرد: "حفاظت از حریم سازمان" مهمترین شاخصه روابط عمومی‌هاست و باید اولویت نخست آن‌ها باشد؛ در همه مجموعه‌ها مشکلاتی وجود دارد، اما حفظ حرمت و حریم سازمان، با کارکنان آن به ویژه روابط عمومی‌هاست که در نوک پیکان ارتباطات سازمانی قرار دارند.
 
 
کاهش بحران‌های محیط زیست و منابع طبیعی با ارتقای دانش محیط زیستی

در ادامه، جواد اصلانی نماینده عالی دولت در شهرستان عباس‌آباد که رشته تحصیلی او نیز علوم ارتباطات است، با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: اگر در این حوزه سهل‌انگاری کنیم باید تاوان بدهیم چرا که رسانه‌های بیگانه با تمام توان در حال تلاش هستند و اگر روابط عمومی‌ها و تاثیر اخبار به موقع مورد توجه قرار نگیرد، آنها هر طور که بخواهند از حوادث و اتفاقات کشورمان بهره‌برداری می‌کنند.

او ادامه داد: ارتباط عمیق با رسانه‌ها باید حفظ شود، گاهی یک خبر کوچک در حوزه محیط زیست که به نظر ارزش چندانی ندارد، توسط خبرنگار به بهترین شکل پردازش و منتشر می‌شود.

فرماندار عباس‌آباد اشاره‌ای به حمایت از اقدامات محیط زیست و منابع طبیعی داشت و عنوان کرد: هر چقدر در این بخش‌ها کار کنیم باز هم جای خالی وجود دارد و مهمتر اینکه با ارتقای دانش عمومی در حوزه دریا، جنگل، رودخانه، نهر و ... می‌توانیم بحران‌های محیط زیست و منابع طبیعی را کاهش دهیم.

اصلانی با بیان اینکه هنوز برخی از مدیران نتوانستند روابط عمومی را به عنوان مشاور امین در کنار خود نگه دارند، گفت: روابط عمومی می‌تواند ارتباط خوبی با مردم برقرار کند و این ظرفیت را دارد که با مدیران نیز برای انتقال مطالبات مردمی و ارائه راهکار به خوبی نقش‌آفرینی کند.

در این مراسم، فرماندار شهرستان عباس‌آباد، امام جمعه کلارآباد و بخشدار این شهر حضور داشتند و از روابط عمومی‌های محیط زیست مازندران تجلیل شد.
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار