دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
در بازدید استاندار و هیات همراه از منطقه آزاد "لوتوس" عنوان شد
آستاراخان و مازندران مشترک در ناعهدی آلمان‌ها/ پیشنهاد انتقال تکنولوژی زیرسازه‌ها از آستاراخان به مازندران
استاندار مازندران و هیات همراه طی بازدید از منطقه آزاد سرمایه‌گذاری "لوتوس" استان آستاراخان روسیه با شرکتی مشابه در مازندران آشنا شدند که مورد بدعهدی آلمان‌ها قرار گرفت و از آنجا که روس‌ها خود این طرح را ادامه دادند، پیشنهاد شد تا دانش فنی آن به طرف ایرانی انتقال یابد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: استاندار مازندران و هیات همراه ایشان که در چارچوب گسترش روابط بین‌المللی به ویژه با همسایگان شمالی (حاشیه خزر) راهی روسیه شده بودند، پس از بازدید از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در ولگاگراد، امروز بازدیدی از ظرفیت‌های مورد نظر در استان آستاراخان داشتند.

یکی از این بازدیدها، از منطقه ویژه اقتصادی "لوتوس" بود که سال گذشته بر راه‌اندازی مناطق مشترکی بین ایران و روسیه در بنادر انزلی، چابهار، لوتوس و آستاراخان تاکید شده بود.

در این منطقه، شرکت "گلرنگ" ایران تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی با نام تجاری "رزا" در حال احداث کارخانه است که تا چهار ماه آینده سوله‌های آن نصب می‌شود. این در واقع نخستین سرمایه‌گذاری اقتصادی ایران در شهر آستاراخان روسیه است.

استاندار مازندران جویای مشکلات احتمالی در روند ساخت این مجموعه شد؛ به گفته یکی از عوامل این شرکت، موارد و قوانین مهندسی در انتقال نقشه‌ها اعم از قوانین ساخت‌وساز، ایمنی و آتش‌نشانی وجود داشت که کمک زیادی از سوی مدیریت مجموعه لوتوس انجام گرفت.
 
آستاراخان و مازندران مشترک در ناعهدی آلمان‌ها/ پیشنهاد انتقال تکنولوژی زیرسازه‌ها از آستاراخان به مازندران
سرمایه‌گذار ادامه داد: به دنبال تسهیلات هستیم، مدارک کامل‌تری می‌خواهند و نقشه‌ها پیش از دریافت تسهیلات باید آماده باشند، اما در ایران می‌توان همراه با تکمیل نقشه، تسهیلات هم دریافت کرد.

استاندار مازندران سوالی نیز درباره تامین مواد اولیه داشت که گفته شد؛ تمامی این مواد از ایران و از طریق کشتی وارد آستاراخان می‌شود.

بازدید از شرکت گکسا

آشنایی با شرکت "گکسا" در منطقه آزاد تجاری و سرمایه‌گذاری "لوتوس" تولیدکننده الیاف کربنی جهت تولید زیرساخت‌های سبک در حوزه راهسازی بود که در این زمینه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران توضیحاتی داد.

سید عباس حسینی اعلام کرد که با کمک این الیاف کربنی می‌توان زیرسازی راه‌ها در مناطق ماسه‌ای و شنی را انجام داد، چون این زیرسازه‌ها بسیار سبک و مقاوم هستند.
 
آستاراخان و مازندران مشترک در ناعهدی آلمان‌ها/ پیشنهاد انتقال تکنولوژی زیرسازه‌ها از آستاراخان به مازندران
او با بیان اینکه این تکنولوژی را آلمانی‌ها داشتند و با رفتن آن‌ها روس‌ها خودشان این کارخانه را به چرخه تولید برگشت دادند، اشاره‌ای هم به وجود چنین مجموعه‌ای در مازندران داشت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: این قابلیت وجود دارد با توجه به اینکه آلمان‌ها از استان هم رفتند، لذا در بحث انتقال تکنولوژی و دانش فنی از استان آستاراخان روسیه این اتفاق بیفتد به علاوه برای برخی راه‌های استان نیز این تکنولوژی می‌تواند استفاده شود.

استاندار مازندران و هیات همراه طی فردا از ظرفیت‌های مهم صنعتی در مسکو نیز بازدید خواهند داشت.   بازدید از ظرفیت گردشگری و کشاورزی در ولگا، بازدید از محوطه ملی مزین به مجسمه "مام میهن" و مبارزان نبرد استالینگراد و همچنین تعدادی دیگر از مبارزانی که در راه وطن کشته شدند در ولگاگراد صورت گرفت.
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها