دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
حسینی‌پور در بازدید از بزرگترین تکنوپارک روسیه:
تکنولوژی‌های نوین دنیا را باید در مازندران به‌کار بگیریم
نماینده عالی دولت در مازندران که با یک هیات اقتصادی سفری به روسیه داشته است، امروز از بزرگترین تکنوپارک روسیه بازدید و تاکید کرد که باید از تکنولوژی‌های نوین دنیا در ارتقای همه‌جانبه استان خودمان استفاده کنیم.
آوای خزرآزاده بابانژاد: استاندار مازندران و هیات همراه ایشان امروز در بازدید از مرکز نوآوری اسکولکوو (Skolkovo Innovation Center) بزرگترین پارک علم و فناوری مسکو در گفتگو با خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اظهار داشت: امروز با هدف بررسی همکاری‌های دوجانبه‌ی استان مازندران با پارک علم و فناوری روسیه بازدیدی از بزرگترین پارک علم و فناوری این کشور در مسکو داشتیم.

او با بیان اینکه ۶ ماه پیش میزبان ۳۰ شرکت دانش‌بنیان روسیه در استان مازندران بودیم و این تعامل برقرار شد، ادامه داد: ما به دنبال تفاهم‌نامه‌ی همکاری متقابل پارک علم و فناوری روسیه با استان مازندران هستیم.

سید محمود حسینی‌پور، یکی از بستر‌های همکاری را تکنولوژی‌های مدرن در حوزه‌ی کشاورزی عنوان و اظهار کرد: تجربیاتی را پارک علم و فناوری روسیه و مازندران دارند، لذا این تبادل اطلاعات می‌تواند به تعالی و ارتقای کشاورزی هر دو کشور کمک کند.

حسینی‌پور ادامه داد: در حوزه‌های دیگر دانش‌بنیان نیز مازندران پیشرفت‌های خوبی دارد و از این منظر، طرف روسی آمادگی دارد که نمایشگاه‌های مشترکِ محصولات دانش‌بنیان در آینده نزدیک بین استان مازندران و روسیه - مسکو برگزار شود.

او بیان کرد که از این منظر بتوانیم هماهنگی بیشتری بین نخبگان دو طرف در حوزه‌ی تعامل فناوری‌های روز که مورد تاکید مقام معظم رهبری‌ست و در شعار امسال هم آمده است، با بازدید امروزی که داشتیم و جلسات متعددی که شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه خواهند داد؛ دستاورد‌های خوبی داشته باشیم.

استاندار مازندران گفت: ما باید از همه تکنولوژی‌های روز دنیا جهت ارتقای همه‌جانبه در استان خودمان استفاده کنیم.
 
به گزارش خبرنگار ما، استاندار مازندران و هیات همراه، سفر خود را از صبح دوشنبه به روسیه آغاز کردند و تاکنون بازدیدهایی از استان‌های ولگاگراد، آستاراخان، سامارا، و شهر مسکو داشتند.
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: