دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
سه‌شنبه‌های ملاقات/
دیدار مردمی مدیرکل بنیاد شهید مازندران با ۱۳۰ خانواده شهید و ایثارگر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سه‌شنبه‌های دیدار چهره به چهره با مردم، این هفته پای صحبت‌های ۱۳۰ نفر از جامعه شهدا و ایثارگران استان نشست.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی ایثار مازندران، دکتر سعید کهنسال امروز سه شنبه مطابق هر هفته دیدار چهره با چهره با جامعه ایثارگران استان داشت.

وی  پس از ملاقات عمومی با ۱۳۰ تن از اعضای جامعه معزز ایثارگری مازندران که در مرکز مراجعات این اداره کل برگزار شد، گفت: با تمام توان با کار جهادی آماده ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، این کمترین کاری است که در مقابل عظمت و کرامت والای انسانی این عزیزان انجام میدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اذعان داشت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها با رویکرد تحول به سمت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمانی حرکت میکنیم، نگاه ما این است که در فرایند خدمات رسانی کار‌ها با سرعت بیشتری انجام گیرد و ایثارگر از دریافت خدمت احساس رضایت کند.

کهنسال با بیان اینکه تداوم ملاقات عمومی و پیگیری دغدغه‌های جامعه معزز ایثارگری در حوزه خدمت رسانی از اولویت‌های بنیاد مازندران است، یادآور شد: هر چقدر پای مسائل و مشکلات این عزیزان بنشینیم در جهت ارائه راه حل میتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تسهیل در جهت ارائه خدمات به ایثارگران سبب دلگرمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌شود، افزود: در ملاقات‌های مردمی تمامی درخواست‌های جامعه معزز ایثارگری به صورت موردی بررسی و رسیدگی می‌شود.
 
دیدار مردمی مدیرکل بنیاد شهید مازندران با ۱۳۰ خانواده ایثارگر
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان اینکه عملکرد ما در بحث خدمات رسانی به ایثارگران در امر تکریم و تعظیم محقق می‌شود، گفت: در ملاقات امروز موضوعات مهم جامعه معزز ایثارگری شامل تسهیلات بانکی، اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، حقوقی، درمانی، بیمه‌ای و ... مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
کهنسال گفت: علاوه بر برگزاری ملاقات عمومی در روز‌های سه شنبه هر هفته، در سفر‌های شهرستانی دکتر حسینی پور استاندار مازندران نیز در قالب میز خدمت و دیدار حضوری، مشکلات جامعه معزز ایثارگری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: ملاقات عمومی همزمان در ۲۲ شهرستان مازندران با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برگزار شده است.

گفتنی است ملاقات عمومی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان با دکتر کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (۱۷ مرداد ماه) در مرکز مراجعات بنیاد مازندران آغاز شد و در ساعت ۱۴ پایان یافت.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار