دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
معاون وزیر تعاون در سفر به مازندران:
راه‌اندازی
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نبود اطلاعات و آمار صحیح یکی از بزرگترین مشکلات حوزه اشتغال در کشور است، به همین دلیل سامانه رصد اشتغال بر مبنای کد ملی ایجاد شده است.
آوای خزرزهرا شریفی: نشست کارگروه اشتغال استان مازندران امروز شنبه بیست و یکم مردادماه در سالن شماره یک استانداری با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، در حوزه اشتغال مازندران دغدغه جدی وجود ندارد، افزود: این مهم نیز متاثر از هماهنگی و همدلی  در سطح دستگاه‌های اجرایی استان مازندران بوده است.

کریمی اعلام کرد: کاهش آمار بیکاری و افزایش مشارکت اقتصادی و افزایش بیمه شده اجرایی گویای این است که روند اشتغال در دو سال اخیر در مازندران صعودی و‌مثبت است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «تمرکز به افزایش شغلی» هدف‌گذاری حاکمیت و دولت در سال جاری است، گفت: جهت‌گیری شورای اشتغال به سمت کاهش نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان است.
 
راه‌اندازی
وی تصریح کرد: امسال یکی از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی به کارگیری فارغ‌التحصیلان است و پیشنهاد می‌شود که دستگاه‌های اجرایی در این خصوص سهم مشخصی تعیین کنند.

کریمی بیرانوند با بیان اینکه در هدف‌گذاری‌های وزارتخانه تلاش کردیم تا از کمیت شغل به سمت کمیت اشتغال حرکت کنیم، از مدیران مربوطه استان مازندران خواست تا مصوبات کارگروه اشتغال استان نیز رنگ و بوی کیفی به خود بگیرد و توسعه کمی و کیفی شرکت‌های پشتیبان نیز در دستور کار باشد.

وی به سامانه رصد اشتغال اشاره کرد و گفت: این سامانه برای نخستین بار در کشور و در این دولت تمامی اطلاعات شغلی را در اختیار قرار می‌دهد و برای ثبت در سامانه رصد هم هیچ مبنایی غیر از کد ملی افراد وجود ندارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون افزود: نبود اطلاعات و آمار صحیح  یکی از بزرگترین مشکلات حوزه اشتغال در کشور است، به همین دلیل سامانه رصد بر مبنای کد ملی ایجاد شده است تا امکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه اشتغال حاصل شود.
 
راه‌اندازی
کریمی با بیان اینکه سامانه رصد اشتغال کشور اولین فرآیند جمع‌آوری اطلاعات حوزه اشتغال را دارد، اظهار داشت: این سامانه امکان تهیه گزارش‌گیری‌های مختلف و برخط جهت تصمیم‌گیری را فراهم می‌کند و بدین ترتیب از ثبت اطلاعات اشتباه جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان از اهداف دیگر در سال‌جاری است، ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند.

کریمی بیرانوند در پایان گفت: بیش از یک میلیون فرصت شغلی طی سال ۱۴۰۱ در سامانه کشوری رصد ثبت شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها