دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
غلامرضا شریعتی در جمع رسانه‌ها:
سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در شرق مازندران
عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از در حال اجرایی بودن سرمایه‌گذاری‌هایی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در این منطقه گفت و اظهار امیدواری کرد که مشکلات تا ۱۴۰۳ حل می‌شود.
آوای خزرآزاده بابانژاد: نشست خبری غلامرضا شریعتی اندراتی نماینده مردم سه شهرستان شرقی استان مازندران با هدف تجلیل از خبرنگاران فعال در شهرستان نکا عصر روز شنبه در یک هوای گرم و شرجی برگزار شد.

او به سوالات خبرنگاران اعم از دغدغه‌مندی آن‌ها نسبت به مطالبات مردم تا مشکلات صنف خودشان خیلی ساندویچی پاسخ داد، چون اولاً این نشست برای تجلیل بود و دوم اینکه هوا گرم بود و کولر پنجره‌ای قدیمی دفتر آقای نماینده پاسخگوی فضای حدود ۶۰ متری نشست نبود.

شریعتی از اقداماتی که با پیگیری او در بخش گازرسانی، آبرسانی، بهداشت و درمان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش، بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی، فناوری اطلاعات، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، و حضور در بین اقشار مختلف به ویژه بانوان و جوانان در حوزه انتخابیه خود بود سخن گفت.

کمی از بسیار پروژه‌های در دست اقدام شرق مازندران

او همچنین به طرح‌های راهبردی، در حال پیگیری و در دست اقدام در بهشهر، نکا و گلوگاه اشاره و اعلام کرد: پیگیری آبرسانی به شهرها، احداث محور مواصلاتی دامغان – گلوگاه، احداث کارخانجات روغن‌کشی و سیلوی غلات با نام «پترو داریوش» با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی در بندر امیرآباد، تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب، و احداث چهار واحد نیروگاه گازی با ارزش حدود ۵ هزار میلیارد تومان در نیروگاه شهید سلیمی نکا و انتقال آب، ازجمله این طرح‌هاست.

این عضو کمیسیون عمران با اشاره به خشکسالی‌هایی که گریبانگیر مازندران شده است، تصریح کرد: چاه‌های آب بهشهر، نکا و گلوگاه باید نزدیک به پانصد لیتر در ثانیه آب داشتند، اما این میزان به نصف رسیده است و حتی بسیاری از چاه‌های آب به مرز لب‌شوری نزدیک شده‌اند.

از پتروشیمی دست‌بردار نیستم!

او در پاسخ به سوال خبرنگار آوای خزر در خصوص اینکه چه پروژه‌ای را می‌خواستید انجام بدهید و تاکنون موفق نشده‌اید، به پتروشیمی مازندران اشاره و تصریح کرد: سطح اراضی کشاورزی در منطقه به پنج هزار متر رسیده است و کشاورزی دیگر پاسخگوی معیشت و اقتصاد خانوار‌ها نیست، ناچاریم که از صنایع بزرگ استفاده کنیم و جوانان مشغول کار شوند.

شریعتی ادامه داد: از این پروژه دست‌بردار نیستم و در آخرین نشستی که به همین منظور در تهران داشتیم، محیط زیست حرفی برای گفتن نداشت، چون این سازمان برای تامین آب و برق و دیگر مسائل مجوز داده است.

او بیان کرد: ما قانون داریم و هر پروژه‌ای نیز مشاور دارد و متخصصان پای مجوز‌های تامین زیرساخت‌های پتروشیمی را امضا کردند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، پتروشیمی را از ناکامی‌هایی نام برد که تا کنون در دوره نمایندگی خود داشته است، اما از خبرنگاران خواست تا کمک کنند که این اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره سرمایه‌گذار پتروشمی هم اظهار داشت: با جستجویی که انجام دادم، گفته‌اند که ایشان در مسائل اقتصادی فعالیت خوبی دارد و اینکه ابربدهکار بانکی است به این شکل صحت ندارد.

شرق مازندران و سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیاردی

او با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که شرق مازندران دارد، بیان کرد: تا پایان ۱۴۰۳ مشکلات ما حل می‌شود چرا که همین حالا هم ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه در حال انجام است.

شریعتی در خصوص منطقه آزاد هم با یادآوری اینکه این مناطق در امیرآباد، بابلسر، و نوشهر جانمایی شده است، تصریح کرد: براساس قانون، این مناطق محل ورود ماشین‌های لوکس نیست بلکه خودرو‌های وارداتی برای تردد در همان منطقه استفاده می‌شود و دوم اینکه ورود کالا‌های لوکس مانند پوشاک ممنوع است.

او ادامه داد: کارکرد مهم و اصلی این مناطق در حوزه تولید، صادرات و واردات است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که در خصوص زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری چه اقداماتی انجام می‌شود، تنها به این مطلب که ریل، فرودگاه و جاده داریم، بسنده کرد.

پیش‌ثبت نام آقای نماینده در روز خبرنگار

شریعتی با اشاره به موضوع انتخابات و بحث مشارکت در آن و همچنین توجه به اینکه مردم پشتوانه نظام هستند و حضور آن‌ها در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور است، در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا شما هم پیش‌ثبت نام کردید و چه وقت؟ پاسخ داد: بله، روز دوم (۱۷ مرداد) پیش ثبت نام کردم.

در پایان این نشست، از خبرنگاران حاضر در نشست با تقدیم هدایای نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قدرت باقری قلعه سری
|
Spain
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
تشکر از شما خبرنگار خانم بابانژاد که فعال وهمواره در رصد مسئولان پیشتاز مطالبگرانی وهمین طور از نماینده محترم که انتظار مردم را پیشگامی در راه و اسفالت که طی دوره های گذشته مسکوت مانده بود رو به سرانجام رساندند وانشالله دردوره بدی هیچ جاده خاکی در شرق مازندران نداشته باشیم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: