دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
از جدیدترین جلسه شورای اسلامی مرکز مازندران چه خبر؟
جریمه ۳۰۰ میلیاردی تأمین اجتماعی برای شهرداری ساری/ افزایش سقف اختیارات مالی شهرداری ساری
شهرداری ساری که ۲۵۰ میلیارد تومان بابت بیمه تأمین اجتماعی بدهکار بود به دلیل عدم پرداخت در یکی دو سال گذشته میزان بدهی خود را اکنون به ۶۰۰ میلیارد رسانده و این در حالیست که نیمی از آن جریمه دیرکرد است.
آوای خزر- زهرا شریفی: هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی ساری امروز چهارشنبه با حضور اعضای شورای ششم، سید حمزه حسینی معاون شهرسازی و محمدرضا رضایی فرح‌آبادی معاون مالی شهردار ساری، علی اصغر اباذری رئیس فناوری و ارتباطات شهرداری ساری و اصحاب رسانه در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

هیات رئیسه جدید شورای ششم شهر ساری و اعضای این شورا در جلسه پیرامون برخی از موضوعات شهری به بحث و تبادل نظر پرداختند. مهم‌ترین این موضوعات اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری، کمک به مجمع خیرین ماهک، اعلام هزینه‌کرد پس از فروش مغازه‌های بازار ملامجدالدین و میزان درآمد و هزینه شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه بوده است.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را نیز گرامی داشت.
 
پرداخت به‌موقع حقوق، حق کارکنان است
 
وی با بیان اینکه عدم پرداخت حقوق برخی از کارکنان یکی از چالش‌های مهم شهرداری ساری است، افزود: طی روز‌های گذشته ۷ میلیارد تومان از سوی مراجع قضایی از حساب شهرداری برداشت شده است که این مسائل ناخواسته و از اختیار شهرداری خارج است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری پرداخت به‌موقع حقوق را حق کارکنان شهرداری دانست که باید محقق شود.

این مسئول شهری افزود: ماده ۱۶ و ۱۷ باید بصورت ویژه مورد توجه شهردار و معاون اداری و مالی قرار گیرد چرا که اعضای شورا می‌بایست پاسخگوی درخواست شهروندان در این بخش باشند.
 
بدهی ۶۰۰ میلیاردی شهرداری ساری به تأمین اجتماعی

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری نیز در جلسه میزان درآمد شهرداری از تیرماه تاکنون را ۳۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۷۷ میلیارد تومان از ابتدای مرداد تاکنون بوده که ۲۰ میلیارد این مبلغ از بابت ارزش افزوده است.

محمدرضا رضایی فرح آبادی افزود: این مبلغ در تیر ماه ۱۰۳ میلیارد تومان و در خرداد ۱۰۵ میلیارد تومان بوده است که در تیرماه شهرداری ساری از محل درآمدهای ارزش افزوده ۱۱ میلیارد تومان دریافتی داشته است.

وی میزان درآمد شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه را به تفکیک تشریح کرد و افزود: از مبالغ دریافتی ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در تیرماه به تامین اجتماعی پرداخت شد و ۷۰ میلیارد تومان نیز صرف حقوق کارکنان شده است.

رضایی فرح‌آبادی میزان بدهی شهرداری به تامین اجتماعی را ۲۵۰ میلیارد تومان از سال‌های قبل اعلام کرد و افزود: این میزان به دلیل عدم پرداخت هم‌اکنون به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به جرائمی است که به آن تعلق گرفت؛ مبلغ مورد نظر را به‌صورت ماهیانه در حال پرداخت است.

وی افزود: شهرداری در سال‌جاری ماهیانه ۷۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند و حدود ۱۶۰ میلیارد تومان اجرائیه بابت طلب پیمانکاران در دادگستری بر علیه شهرداری ساری اجرائیه صادر شده است که در حال پرداخت است.

رضایی فرح‌آبادی تاکید کرد: این اجرائیات با جرائم روز شمار برای شهرداری ساری ماهیانه در حدود ۷ میلیارد تومان پرداختی تعهد ایجاد می‌کند که در حال حاضر تلاش معاونت مالی و تیم مدیریت شهری مذاکره با این شاکیان و تقسیط طلب آنهاست تا از مسدود شدن حساب‌های شهرداری جلوگیری شود.

جریمه ۳۰۰ میلیاردی تأمین اجتماعی برای شهرداری ساری/ سقف اختیارات مالی شهرداری ساری افزایش یافت

رایزنی با تامین اجتماعی برای کاهش بدهی بیمه‌ای

وی در ادامه پرداخت معوقات بیمه را از چالش‌های مهم شهرداری اعلام و تاکید کرد: در حال مذاکره با سازمان تامین اجتماعی در جهت بخشودگی و کاهش مبلغ بدهی به این سازمان هستیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری ضمن عذرخواهی از برخی کارکنان شهرداری بابت تاخیر در پرداخت حقوق، درآمد وصولی را حاصل تلاش‌های شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها دانست و معتقد است که کارکنان شهرداری مجموعه اعضای بهم پیوسته‌ای هستند که در جهت رسیدن به هدفی مشترک تلاش می‌کنند.

 به گفته رضایی فرح‌آبادی ترمیم و افزایش حقوق کارکنان، به روز رسانی بیمه، ایجاد نظم و انضباط اداری از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت فعالیت‌های این معاونت در شهرداری ساری قرار دارد.

وی افزود: حقوق کارکنان شهرداری، اجرائیه‌های دادگاه‌ها بابت شکایت پیمانکاران، بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی، پرداخت مطالبات پیمانکارانی که به دادگاه مراجعه نکردند از مشکلات و محدودیت‌های حوزه معاونت مالی شهرداری محسوب می‌شود.

تصویب اجرای طرح ملی فیبر نوری در ساری

 علی اصغر اباذری رئیس سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری ساری با اشاره به مزیت‌های طرح ملی فیبر نوری و ظرفیت‌های بستر اختصاصی فیبر نوری متعلق به شهرداری ساری گفت: با اجرای این طرح شهروندان مرکز استان از اینترنت پر سرعت برخوردار می‌شوند.

اعضای شورای ششم شهر ساری در این جلسه با رای اکثریت اجرای این طرح را به تصویب رساندند.

همچنین اعضای شورا تعیین حسابرس برای بررسی اسناد سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شهرداری و کمک ۱۰۰ میلیونی به مجمع خیرین حمایت از کودکان مبتلا به سرطان ماهک را تصویب کردند.

حسب مصوبه شورای شهر در این جلسه، سقف اختیار شهرداری برای انجام معاملات از ۲۵ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها