دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر تولیدات فرهنگی‌هنری بنیاد شهید و امورایثارگران صورت گرفت؛
رونمایی از پوستر سریال‌های «دیما» و «زیر درخت توت»
پوستر مجموعه های تلویزیونی دیما و زیر درخت توت با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر تولیدات فرهنگی هنری ستاد مرکزی بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران رونمایی شد.
رونمایی از پوستر سریال و سینمایی «دیما» و «زیر درخت توت»
 
آوای خزر - آزاده بابانژاد: مراسم رونمایی از پوستر مجموعه های داستانی دیما (روجا) و زیر درخت توت امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ساری با حضور فرهاد مختاری مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و جمعی از خانواده‌های معزز شهدای استان همراه با پخش زنده از سیمای تبرستان برگزار شد.

فیلم داستانی "زیر درخت توت" به کارگردانی علیرضا محمودزاده داستان چهار رفیق صمیمی است که از دوران دفاع مقدس با هم هستند و یکی از آن‌ها به جبهه می‌رود و شهید می‌شود.

بیست و پنج سال پس از این اتفاق، یکی از سه رفیق صمیمی به نام «حسین مشتاقی» در سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حرم به سوریه می‌رود و شهید می‌شود.
 
رونمایی از پوستر سریال و سینمایی «دیما» و «زیر درخت توت»
با شهادت حسین مشتاقی تعدادی از پدران روستا به نام‌های «ابراهیم»، «حاج موسی» و «سید» بی‌خبر به سوریه می‌روند و ماجرا‌هایی نیز برای آن دو رفیق داستان رخ می‌دهد.

علیرضا محمودزاده کارگران «زیر درخت توت» است. عباس زارع و سید مرتضی میرشفیعی تهیه کنندگان این سریال هستند که فیلمنامه آن بر اساس داستان زیر درخت توت به قلم «مهدی وحیدی»، توسط علیرضا محمودزاده و علیرضا سعیدی کیاسری نوشته شده است.

هادی اصغری، تورج زایدلی، سیما هاشمی، سحر عباسی، سید ابراهیم عمادی، ایمان تیموری، مهدی گلوردی، بهرام بهبهانی، و تارا حسینی بازیگران این فیلم داستانی هستند.
 
رونمایی از پوستر سریال و سینمایی «دیما» و «زیر درخت توت»
پوستر مجموعه تلویزیونی «دیما» که ابتدا با نام «روجا» معرفی شده بود، دومین اثر فرهنگی – هنری است که امشب به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی شده است.

به گفته «علیرضا فلاح» این مجموعه تلویزیونی در محمودآباد تصویربرداری و به ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تقسیم شده است. یک ملودرام است که در آن به زندگی دکتر سید بهرام طهماسبی نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان محمودآباد پرداخته شده است.

او اعلام کرد: این سریال حاصل ۶۲ جلسه کاری و هنرمندی نزدیک به ۷۰ بازیگر است که با کار مشترک صدا و سیمای تبرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران به تهیه کنندگی علیرضا فلاح (خودم) و حسین احمدی ساخته شده است.  
 
رونمایی از پوستر سریال و سینمایی «دیما» و «زیر درخت توت»
فلاح ادامه داد: داستان «دیما» توسط «امیر شاداب» نوشته شده است، درباره خانواده دکتر صفابخش است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشتند، اما با همه‌گیری کرونا، آقای دکتر منصرف می‌شود و دلیلش این بود که کشور به امثال او نیاز دارد و در این شرایط نباید همکاران و مردمش را تنها بگذارد، به همین دلیل همسرش کتایون را نیز با خود هم‌نظر می‌کند.

در این داستان، همکار دکتر صفابخش که جانباز شیمیایی است قدم به قدم همراه او در کمک به مردم روستا می‌ماند و در نهایت در ادامه‌ی همان جهاد و مبارزه در دوران دفاع مقدس، در نبرد زیستی به شهادت می‌رسد.

این کارگردان با اعتقاد به تاثیرگذاری تولید و انتشار چنین آثاری در جهت حفظ ارزش‌ها و معرفی مردان بی‌ادعایی که در میدان امنیت زیستی جانفشانی کردند، «دیما» را یک اثر نو دانست که باید شاهد آثاری بیشتر از این دست در کشور باشیم.

نیلوفر زواری، متین حکیم‌پور، مصطفی عربیان، احمد نیکپور، الیاس رسولی، و مبین بوی‌افراز تعدادی از ده‌ها بازیگر دیما در نقش‌های اصلی و فرعی هستند.
 
رونمایی از پوستر سریال و سینمایی «دیما» و «زیر درخت توت»
به گزارش خبرنگار ما، پس از اعلام توضیحات کارگردانان و اکران بخش‌های منتخب از دو اثر سینمایی و تلویزیونی، با حضور مسوولان حاضر و پدران شهیدان سالخورده، امیرخانلو، کلبادی‌نژاد و صدقی، پوستر این آثار رونمایی شد.

زمان پخش این دو اثر به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها