دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
شوراییان مرکز مازندران تاکید کردند:
جذب نیرو در شهرداری ساری ممنوع!
اعضای شورای اسلامی مرکز مازندران با ۹ رأی قاطع، به کارگیری نیروی جدید در شهرداری را ممنوع اعلام کردند و گفتند: برخی دستگاه‌ها همچنان درخواست جذب نیرو در بدنه شهرداری ساری را دارند.

زهرا شریفی - آوای خزر: هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز سه‌شنبه با حضور اعضای این شورا و معاون مالی شهردار ساری در صحن شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تبریک هفته فراجا به نقش مهم پلیس در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و‌ گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا از تلاش‌های سبزپوشان جامعه که در برقراری نظم و امنیت تلاش بی‌شائبه دارند؛ قدردانی کنیم؛ مردم نیز قدردان خدمات بی‌دریغ نیروی انتظامی هستند.

وی به شعار هفته فراجا مبنی بر «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمت‌گذار» اشاره کرد و افزود: تحقق این شعار رمز پایداری و نظم و امنیت در جامعه خواهد بود.

پرویز شعبانی بر ضرورت همکاری و تعامل ناجا و تیم مدیریت شهری تاکید کرد و‌ گفت: رعایت قانون و قانونمداری باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی ایجاد نظم و امنیت را از وظایف پلیس و ایجاد آسایش شهروندان را وظیفه شورا و شهرداری دانست و افزود: همکاری بین مدیریت شهری و‌ فراجا ارتقای انضباط اجتماعی را به همراه دارد.

شعبانی ادامه داد: با همدلی و هماهنگی که بین این دو نهاد خدمتگذار وجود دارد آرامش خوبی در شهر برقرار است.

رئیس شورای اسلامی در بخش دیگر از سخنانش به نقش سرمایه‌گذار در توسعه شهری اشاره کرد و یادآور شد: با چنین هدفی شورا و شهرداری از مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور به مرکز استان دعوت و از پروژه ۷.۵ هکتاری صفرآباد بازدید کرد.

وی افزود: این فرصت سرمایه‌گذاری که با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری و کمسیون سرمایه‌گذاری شورا به وجود آمد به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.

شعبانی با اشاره به در ‌پیش بودن فصل بارندگی از شهرداری ساری خواست تا در مقابله با بحران‌های احتمالی تلاش بیشتری داشته و در بهسازی معابر و هدایت آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی به حقوق عقب مانده کارکنان شهرداری نیز اشاره کرد و ضمن دغدغه‌مندی این موضوع گفت: اگر چه بر این موضوع واقفیم که حقوق کارکنان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد و تعلل در پرداخت حقوق مشکلاتشان را مضاعف می‌کند اما تاکید می‌شود شهرداری برای رفع موانع و چالش‌های موجود تلاش بیشتری داشته باشد.

شعبانی در ادامه با ابراز گله‌مندی از ورود کارکنان شهرداری به فضای مجازی گفت: نیروهای شهرداری به جای درج مطالب در خصوص شهرداری چه له و چه علیه به فکر خدمت کردن به شهروندان باشند و خود را دچار درد سر نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین به بازدید حسینی‌پور استاندار مازندران از پروژه‌های عمرانی شهری به ویژه پروژه «پل تا پل» اشاره و از حمایت و همراهی مقام عالی دولت در استان قدردانی کرد و خواستار حمایت مضاعف‌تر در این زمینه شد کما اینکه استاندار مازندران تاکنون حمایت‌های خوبی را از شورا و شهرداری داشت.

وی افزود: بازگشایی این مسیر ضمن کاهش ترافیک، هسته مرکزی شهر را به شرق استان وصل می‌کند و در توسعه گردشگری نیز نقش مهمی دارد.

جذب نیرو در شهرداری ساری ممنوع!

شعبانی با تاکید بر اینکه جذب نیروی جدید در شهرداری ساری ممنوع است، گفت: با توجه به بحران نیروی انسانی در شهرداری ساری هیچ‌گونه جذب نیرو در شهرداری صورت نمی‌گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه همه بر حجم نیروی انسانی در شهرداری واقف هستند اما برخی دستگاه‌ها همچنان درخواست جذب نیرو در بدنه شهرداری را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری اعلام کرد: طی دو سال از شورای ششم شهر هیچ نیرویی جذب شهرداری ساری نشده است.

سید رحمان میرشجاعی عضو این شورا با تاکید بر امیدآفرینی، اتمام برخی پروژه‌های نیمه تمام در مرکز استان را در امیدآفرینی شهروندان موثر دانست و افزود: معتقدم برخی از این پروژه‌ها برای سرمایه‌گذار سودآور است.

وی افزود: با توجه به حمایت‌های استاندار مازندران می‌توان با انسجام شورا و تعامل شهرداری برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله «پل تا پل» و «نارنجستان» را با کمک سرمایه‌گذار بر سرانجام رساند.

در ادامه، هشت دستور جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از آن‌ها درخواست جذب نیروی جدید در بدنه شهرداری بود که با مخالفت ۹ عضو شورای شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
0
0
با اشنا بازی انقدر نیرو غیر متخصص با رشته های غیر مرتبط با شهر استخدام کردین.اینو که اوضاع و احوال کوچه خیابان شهر میشع فهمید.☹️ اخرین بار که شهرداری با آزمون نیرو استخدام کرد چه سالی بود؟ اقایان شورا و مسولان مربوطه. خیلی از فارغ التحصیلان رشته های مربوط به شهر با چندین مقاله علمی،تو خونه بیکار نشستن.. شما حتی از مقالات علمی اینا استقبال نکردین. چرا؟ چون....
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها