دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران
امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد
با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران، امام جمعه جدید شهرستان گلوگاه معارفه شد.
آوای خزرعلی اصغر فتوحی: مراسم تکریم و معارفه ائمه جمعه قدیم و جدید شهرستان گلوگاه امروز با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم، مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: امروز باید از پدری معنوی که به حق فاضل و دلسوز و پیشقدم در پیگیری مطالبات مردم و شهرستان بودند، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در سنگر عبادی - سیاسی نماز جمعه و حمایت‌های بی‌دریغ معنوی و اجتماعی، پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه در ابعاد مختلف و همچنین ایجاد همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان در جهت برطرف کردن مشکلات و کمک به روند توسعه و پیشرفت شهرستان قدردانی کنیم.

وی یادآور شد: تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته توسط امام جمعه و همراهی مردم شریف در ۱۲ سال گذشته که منجر به ساخت مصلی امام علی (ع) حائز اهمیت است.
 
امام جمعه جدید گلوگاه معارفه شد
حجت الاسلام و المسلمین جلیل دماوندی امام جمعه جدید شهرستان گلوگاه نیز با قدردانی از حضور گرانقدر تمامی میهمانان و ارج نهادن به تلاش‌های مجاهدانه عالم دلسوز و محبوب حجت‌السلام و المسلمین میراحمدی اظهار داشت: امروز بر اساس وظیفه در خدمت مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار شهرستان گلوگاه هستیم و انشاا... به مدد پروردگار و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) امید است با وفاق و همدلی و همراهی همه مسئولین و مردم عزیز در مسیری که با تلاش‌های بسیار شروع شده است، ادامه‌دهنده این راه باشیم.

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان گلوگاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انتظاری، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران، داودی فرماندار شهرستان، دادستان، مدیران، بخشداران و جمعی از رؤسای ادارت و نهاد‌ها شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات ۱۲ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی تقدیر و حجت الاسلام جلیل دماوندی  با قرائت حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  کشور و دریافت حکم خود از دستان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انتظاری، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران و فرماندار شهرستان به عنوان امام جمعه جدید گلوگاه منصوب شد.
 
حجت الاسلام دماوندی پیش از این امام جمعه انبارالوم و بخش وشمگیر در شهرستان آق‌قلا استان گلستان بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۳/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار