دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
حسینی‌پور:
موفقیت چوب و کاغذ مازندران حاصل ریل‌گذاری صحیح دولت است
نماینده عالی دولت در مازندران خودکفایی کشور در تولید کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را حاصل سیاست‌گذاری‌ها و ریل‌گذاری‌های دولت اعلام کرد که مقدمه‌ای برای رسیدن به خودکفایی در تولید انواع کاغذ مورد نیاز در کشور است.
آزاده بابانژادآوای خزر: سید محمود حسینی‌پور صبح امروز جمعه دهم آذرماه در مراسم خودکفایی کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی دانش‌آموزان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر صمت در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از همه کسانی که سبب شدند تا امروز در این امنیت، خودکفایی تولید کاغذ مدارس را جشن بگیریم؛ قدردانی کرد.

او با یادآوری موضوعی که در طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ در کشور رخ داد و توجهی به تولید و حتی واردات کاغذ نشد و ریشه تولید کاغذ زده شد، افزود: در این زمان افراد سودجو شروع به احتکار کاغذ کردند، اما با آغاز دولت مردمی سیزدهم که یکی از راهبردی‌ترین اقدامات آن حل مسئله بود، اقدامات خوبی در حوزه تولید کاغذ صورت گرفت.

استاندار مازندران اظهار کرد: مجموعه راهبردی و استراتژیک چوب و کاغذ که در مرحله فروپاشی قرار گرفته بود، اما با پیگیری رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و سایر مسوولان و حمایت بانک ملی، همچنین با استقامت کارکنان چوب و کاغذ مازندران علیرغم مشکلاتی که وجود داشت؛ امروز مایه افتخار است و کار به جایی رسید که پس از ۲۶ سال؛ با همت این مجموعه بخش مهمی از دستور به زمین مانده رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دولت مردمی به منصه ظهور رسید. (خودکفایی در تولید کاغذ)
 
موفقیت چوب و کاغذ مازندران حاصل ریل‌گذاری صحیح دولت است
حسینی‌پور با بیان اینکه تمام طرح‌های به زمین مانده در دولت سیزدهم احیا شد، تولید کاغذ را یکی از این سیاست‌های دولت نام برد که بعد از دو سال با ریل‌گذاری صحیح به استقلال کاغذ کتاب‌های درسی رسیدیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه چوب و کاغذ یکی از واحد‌هایی است که با سیاست‌های دولت به ثمر نشست، از طرح‌های دیگری خبر داد که یکی پس از دیگری به همین صورت به ثمر خواهد نشست.

 او در پایان از همه کسانی که در تولید کشور نقش مؤثر دارند به ویژه از رهبر معظم انقلاب که بیش از ۱۳ سال است موضوع تولید را هدفگذاری کردند و سپس از فعالان بخش تولید که امروز در جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و سرمایه‌های خود را در امر تولید قرار دادند، و همچنین از کارگران متعهد قدردانی کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها