دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران:
جلسات ادواری بخشداران مازندران برگزار خواهد شد
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: برای رفع مشکلات مردم و نظر به اهمیت جایگاه بخشداران، جلسات ادواری بخشداران استان برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، قاسم عزیززاده گرجی امروز در نشست منطقه ای بخشداران مرکزی استان که به میزبانی فرمانداری ویژه بابل برگزار شد، با اشاره به حوادث فلسطین، و فرارسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد: بی تردید رویدادهای بزرگ، درس های مهمی برای بشریت است که اگر مورد توجه قرار نگیرد، خسارت های جبران ناپذیری را به بار خواهند آورد.

او با اشاره به موضوع جلسه، به اهمیت تعامل و برقراری ارتباط دوسویه و برگزاری جلسات کاری موثر در استان، شهرستان و بخش، گفت: بخشداران نمایندگان استاندار و فرمانداران در هر بخش از استان هستند و باید نشست های هدفمند برای اجرای درست ماموریت ها از سوی آنها برگزار شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به حساسیت جایگاه بخشدار که گاهی مسئولیت او از فرماندار هم بیشتر است، اظهار کرد: اگر کار در بخشداری درست انجام شود کار در فرمانداری ها کمتر می شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه تدبیر برای اقدامات پیشگیرانه در بخشداری ها ضروری است، افزود: جلسات بخشداری ها به صورت ادواری در شهرستان ها برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در جلسات بخشداران مطابق با دستور کار جلسات از مدیران دستگاه ها دعوت بعمل خواهد آمد، گفت: بازشناسی وظایف و مسئولیت های بخشداران مهم است و باید مورد توجه باشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه فعالیت ها باید در راستای تقویت روحیه امید در بین ملت باشد، افزود: منویات رهبری در تقویت امید بین ملت باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه خدمت به مردم باید شاخص ارزیابی مدیران دولت باشد، گفت: مردم باید به مدیران، فرمانداران و بخشداران نمره دهند.

جلسات ادواری بخشداران مازندران برگزار خواهد شد

او با بیان اینکه ما هیچ شانی جزء خدمت خالصانه، صادقانه و بی منت به مردم نداریم؛ تکریم و تعظیم ارباب رجوع را یک ضرورت عنوان کرد و خطاب به بخشداران خواستار سعه صدر در مواجه با ارباب رجوع شد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری در ارائه خدمت به مردم، گفت: اقدامات باید به کم شدن فاصله بین مردم با مسئولان و افزایش رضایتمندی آنها ختم شود، معتقدیم مهمترین وظیفه مدیران ارائه خدمت به‌موقع و مطلوب به ملت است.

او به مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار مازندران اشاره و اظهار کرد: تحقق مصوبات سفرهای استانی استاندار میزان سنجش بخشداران خواهد بود.

انتهای پیام/1001/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار