دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
بنیاد مسکن مازندران متعهد شد
اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی به۱۰۰ روستای مازندران
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی روستا‌های استان پای کار است، متعهد شد که برای هر یک از ۱۰۰ روستای هدف در فاز نخست توانمندسازی، تا پایان سالجاری یک میلیارد تومان تأمین اعتبار کند.
آوای خزرآزاده بابانژاد: توانمندسازی ۵۰۰ روستای استان مازندران که در گام اول ۱۰۰ روستا تا پایان سالجاری هدف‌گذاری شده است، گرچه بیشتر در بخش تعارضات و رفع تداخلات ارضی باید مشکلات خود را از پیش پا بردارد؛ اما نهادی چون بنیاد مسکن، با تمام توان برای عمران و آبادی قدم برداشته است.

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما گفته است که از این ۱۰۰ روستا، ۵۲ روستا دارای اعتبار مصوب است که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده است.

او با اعلام اینکه ۴۸ روستا فاقد اعتبار هستند که برای فرمانداران نامه زدیم تا در برنامه کاری آن‌ها قرار بگیرد، این را هم اضافه کرد که برخی فرمانداران تمکین نکردند در حالی که به عنوان مشوق گفتیم که قیر رایگان هم در اختیار روستا‌های مشمول توانمندسازی قرار می‌دهیم.

آسمانی‌مقدم اظهار کرد: در خصوص ۱۰۰ روستای هدف در فاز نخست توانمندسازی مد نظر استان، از محل اعتبارات ۱۴۰۲ پیش‌بینی لازم انجام شده است و قطعاً هم اقدام خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال استاندار مازندران که آیا یک میلیارد تومان برای هر روستا اختصاص داده می‌شود یا خیر، بیان کرد: بنیاد مسکن در این زمینه اهتمام دارد و حتما مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان را برای روستا‌های هدف در فاز نخست، تأمین می‌کند.
 
اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیارد ریالی به۱۰۰ روستای مازندران
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران این را هم یادآور شد که هر هفته جلسه کمیته فنی و کمیته تصویب در این اداره‌کل برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برگزار می‌شود.  
 
به گزارش خبرنگار ما، تاکید سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران بر این است که ۱۰۰ روستای هدف توانمندسازی را تا زمان سفر دوم رئیس جمهور به استان به یک نقطه‌ای برسانیم به این دلیل که این طرح مورد استقبال مسوولان بالادستی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار